Gå til innhold

Er jeg på riktig "sti" i livet..?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei:)

Lurer på om noen kan "se meg". Er i en litt vanskelig fase i et forholdet og lurer på om han er den rette eller ei... kan noen evnt se barn i fremtiden? Lurer også på om noen kan se generelle ting om meg og mitt liv som jobb, reise, bosted etc.. Føler selv jeg er i et veiskille, men klarer ikke samle tankene og lurer på om noen kan se noe og hjelpe meg litt i denne litt vanskelige tida.

Meg: 240486

Han: 161283

Veldig takknemlig for all hjelp!!:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, ble litt mye på en gang så jeg valgte å bare se hvilke råd som kom til deg akkurat nå, kanskje noen andre vil se på mer konkret det du spør om?

Iallefall, Får faktisk opp riktig så gode kort på deg.. får det ikke helt til å stemme med det du forteller at du har en vanskelig tid.. for i kortene ser det ut til å bli veldig mye lykke nå! Tilfredshet og kjærlighet..det er også penger i lufta for deg. I tillegg får jeg opp en feiring her.. tro om noe skjer snart som du blir veldig lykkelig for, som du til og med vil feire? Får håpe at dette kan stemme da. Tror du har mye godt i vente. Tok en spesiell titt på forholdet til kjæresten din også da, og får opp nytt håp, at ting går mot bedre tider igjen, det viser også til deg og at du kan fortsette dette hvis du tør å tro på at det kan bli bra igjen, og at du gir den innsatsen det krever. Forholdet ser ut til å bli stadig bedre slik jeg ser det akkurat nå..Faktisk dukker det også opp en reise eller flytting her også, kan jo være sommerferie?

Ja det var det jeg rakk sånn her og nå, masse lykke til videre og håper du finner ut av ting! :)

Skrevet

Tusen takk for flott svar Zassy! :) Det hjelper meg masse i å se lysere på tiden fremover, og ting kom litt klarere frem i hodet mitt, så gjenstår det bare og se om jeg tør og satse;) Jeg skal iallefall ha et positivt sinn fram mot sommeren. Ser at det er mye av det du skriver som stemmer allerede, fantastisk morsomt og lese!!

Hva slags metode bruker du når du leser kort?

Igjen, masse tusen takk for langt og fint svar!:)

Skrevet

Så fint å høre at det kunne hjelpe deg, ble glad av å lese kortene dine iallefall, så fint ut :) hva mener du med hvilken metode? Bruker tarot, legger av og til i faste mønstre og andre ganger bare trekker jeg og leser ut fra det, bruker intuisjonen sammen med kunnskap om kortene :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...