Alba44 Skrevet 8. april 2010 #1 Skrevet 8. april 2010 Er jo egentlig prøver fortsatt, men lenge siden jeg har vært her inne. Vi ble prøvere i september og ble gravide i januar. Jubelen sto høyt i taket og vi begynte for virkelig å drømme om å bli tobarnsforeldre. Men: det ble ingen oktoberbaby på oss, og drømmen bleknet. Mistet i SA i februar. Mistet også i MA for 4 år siden, så oddsen har ikke helt vært med oss. Etter 3,5 uke med blødninger så ble det time på sykehuset, ul og hjem for å sette i cytotec ( vaginale tabletter for å tømme livmoren helt). Gyn sa det var normalt med blødninger inntil 3 uker etter tablettene. Og det fikk jeg... Puh...så hadde blødninger i tilsammen 6,5 uke( lenger enn jeg gjorde etter fødselen)!!! Blir ikke mye baby av det... En krevende tid. :-( Så kom påsken og jeg har hatt en lang, deilig ferie med mann og barn. Etter en blødningspause på knappe 1,5 uke så våkner jeg jammen til mensen på tirsdag! Jaja, både mannen og jeg klarer se det tragikomiske i det. Så dette er statusen hjemme i Albafamilien. Håper dere kjente og ukjente har det bra og at spirene sitter snart!!
Bringebærmamma 160611 Skrevet 8. april 2010 #2 Skrevet 8. april 2010 Dette var triste nyheter Alba36. Jeg ble gravid nesten på likt med deg, men mistet også (MA ble oppdaget da jeg var 10+0, med påfølgende utskrapning 11+5). Vi får krysse fingre for et godt og fruktbar år!!! Lykke til videre, klem.
Alba44 Skrevet 8. april 2010 Forfatter #3 Skrevet 8. april 2010 Tusen takk, bringebærmamma, og MASSE lykke til du også!! ;-D Vi får satse på at det er vinterbarn i 2011 vi skal ha!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå