*Ønskerossbaby *Gravid* Skrevet 8. april 2010 #1 Skrevet 8. april 2010 Da var løpet kjørt for denn gang. Testet NEGATIVT idag tidlig. Rugedag 14. Skal ringe inn til Porgrunn med svaret, og høre hva som skjer videre. Jeg må nok vente til neste mens. Men håper at jeg kan starte opp igjen før det bli sommerferie. Noen som vet når de har sommerferie i porgrunn? Vi har 8 egg på frys så jeg trenger ikke gå på sprøytene denne gangen eller?? Syntes de sa noen om noen tabletter jeg skulle gå på. Hvilke tabletter er dette?
mammasgull Skrevet 8. april 2010 #2 Skrevet 8. april 2010 Får håpe du får innsett i Mai, de har vel ferie hele Juli tror jeg. Fryseforsøk er myye lettere enn å gå gjennom spray og sprøyter og uttak... Du tar sannsynligvis Progynova fra første mensdag, så er det UL på ca dag 10, og deretter innsett om alt ser bra ut.... Synd det ikke gikk denne gangen, men du har alle sjanser med 8 på frys Vil du ha et eller to egg tilbake på frys?
*Ønskerossbaby *Gravid* Skrevet 8. april 2010 Forfatter #3 Skrevet 8. april 2010 Da håper jeg på at vi får i mai. Bare mensen komme når den skal. Progynova er det tabletter? Ja jeg har jo en del på frys så håper bare at de overlever opptiningen. Kan man velge i Porsgrunn om man vil ha i 1 eller 2 egg?
mammasgull Skrevet 8. april 2010 #4 Skrevet 8. april 2010 Progynova er tabletter ja, så å si ikke bivirkninger Jeg fikk 9 egg på frysen i Porsgrunn. Etter det første negative ferskforsøket, ba jeg innstendig om å få to egg tilbake.., de var litt tilbakeholdne, men jeg fikk to Det ble negativt det også, og på andre innsett av frys fikk jeg også to egg inn, og det ble det klaff på.., så nå gjenstår det å se om begge to er festa inni der.. Du som har så mange på frys på IKKE være redd for oppting. Det er klart mange overlever.. Du må gi beskjed når du skal ha det neste forsøket
*Ønskerossbaby *Gravid* Skrevet 8. april 2010 Forfatter #5 Skrevet 8. april 2010 Er glad for å slippe sprøytene denne gangen iallefall. Huff. Men jeg klarte jo det også. Tar de opp alle eggene som ligger på frys? også fryser de igjen dem som ikke blir brukt? eller? Har litt lyst å sette inn 2 egg hvis det er mulig. Får se hva de sier. Har prøvd å ringe inn til klinikken,men ingen svar. Så jeg har sendt en mail,så ringer de nok opp når de ser den. Har ikke en god dag idag. Mannen min ble også skikkelig lei seg. Men jeg trøster meg med at det er ikke så mange som klarer det på første forsøk,og at vi har egg på frys Når skal du på UL for å se om det er 2 bankende hjerter inni magen? :) Gleder meg kjempe mye til den dagen jeg holder en positiv test i hendene. Det har jeg ALDRI gjort
mammasgull Skrevet 8. april 2010 #6 Skrevet 8. april 2010 Skjønner deg veldig godt at du/dere har en tung stund nå, det er helt normalt, og du må bare tillate deg selv å være lei deg, så kommer du ovenpå så mye fortere. Det er også godt å få snakket med klinikken og få avklare nytt innsett, så du kan ha noe å se fram imot. Porsgrunn har tlf-tid mellom 0900-1100 og 1300-1530, så bare prøve igjen da.... De tiner ikke alle eggene på en gang, de tar opp de som skal brukes..., skulle det vise seg at et ikke overlver, så tiner de et nytt et...., jeg hadde et som ikke overlevde, men da tinte de som sagt bare et nytt.., så ikke bekymre deg for det, du har så mange å ta av Jeg skal til UL den 23. April, da er jeg 8 uker, så håper på å se noe så jeg kan roe meg litt ned
*Ønskerossbaby *Gravid* Skrevet 8. april 2010 Forfatter #7 Skrevet 8. april 2010 Det har blitt en "vane" og få negative tester. Men jeg var så å si innstilt på at det ikke kom til å gå på 1 forsøk. Men det er tungt likevell. Har skreket noen skvetter. Det er godt å felle noen tårer. Må bare se fremover. En dag er det vår tur Har prøvd å ringe mange ganger,men bare opptatt. De ringer vell når de ser mailen min. Oki,så bra at de tiner et nytt et hvis ikke det de tar opp først overlever. Hvor lenge må det tines før de ser at det er brukbart? 23 april er ikke lenge til. kan tenke du/dere er spent:) Lykke til. :)
mammasgull Skrevet 8. april 2010 #8 Skrevet 8. april 2010 Er jammen ikke sikker på hvordan den tiningen foregår, men sist gang når jeg satte inn to da sa han at ett hadde vært dødt, og da hadde de hatt tid til å tine et nytt, for det hadde delt seg flott videre før jeg fikk det tilbakesatt... De ringer nok tilbake ja, men det er kjedelig å gå å vente, får liksom ikke gjort noen verdens ting.... tiden går heller ikke akkurat fort når en venter. Ja, vi er så spente, to uker igjen, det blir nok laaange uker, men.... i dette gamet er vi jo blitt vant med venting.... Så det ordner seg nok! Kan jeg spørre hvor gammel du er? Og husk en ting.., snart er det din tur, garantert For all del, ikke gi opp, det er bare et spm om tid før du ser positiv test! Klarer jeg det, klarer du det!
*Ønskerossbaby *Gravid* Skrevet 8. april 2010 Forfatter #9 Skrevet 8. april 2010 oki. Jeg skal spør ang tinig når de ringer. Det er jo helt utrolig at det er mulig og fryse egg,også tine de opp igjen. Ja det er forferdelig å vente,men som du sier så er vi vant med å vente Jeg er 25 og mannen 29. Dere da? Nei jeg har ikke tenkt å gi opp. Når jeg har kommet så langt som jeg har nå,så gir jeg ikke opp før jeg har en liten spire i magen min Og den dagen skal komme. Men du. Hvordan er det nå med forsøk? Dette var 1 ICSI forsøket vårt. Begynner jeg på 2 forsøk nå? eller er de fryste eggene i 1 forsøk? Gleder meg til vi er igang igjen med medisiner, og jeg kan begynne og ruge igjen :) Håper det ikke er så lenge til. Og at iløpet av sommeren kan få en POSITIV test xxxxfingrene
mammasgull Skrevet 8. april 2010 #10 Skrevet 8. april 2010 Når du er i gang med fryseforsøk, så er det ren bonus, så du begynner ikke med forsøk nr.2 før du eventuelt begynner med spray og sprøyter igjen. Men det skal du jo IKKE, grvis lenge før fryseegga dine er brukt opp Det har jeg bestemt!! Jeg er 29, og han 30... Har du fått snakket med Porsgrunn nå?
fjoggy Skrevet 8. april 2010 #11 Skrevet 8. april 2010 Hei! Trist å lese om den negative testen;-( Store påkjenninger i eit sånt "løp".. Sakl sette inn 2 stk i morgen, 1,fryseforsøket mitt. På Hausken setter dei alltid inn 2 ved fryseforsøk, så sant det lar seg gjøre. Opptiningen er gjort på noen timer tror eg.. Eg fekk tlf allered kl 10 i dag om at alt såg bra ut, og dei opner jo ikkje klinikken før kl 08. Hadde ikkje desse egga tålt opptiningen, så hadde dei tatt dei 2 andre fortløpande. Sånn e praksisen her, men d varierer kanskje fra klinikk til klinikk!? Alle "fryseforsøk" er bare bonus-forsøk! Krysser fingrene for at det går bra med dere neste forsøk!! Går for gull;-)
håpefull *er mamma* Skrevet 8. april 2010 #12 Skrevet 8. april 2010 Så trist "ønsker oss baby". Forbannet være alle negative tester!!!!!! Porsgrunn har sommerstengt fom uke 28, tom uke 32. Spurte de her om dagen. Da rekker du nok et forsøk til!!!!
*Ønskerossbaby *Gravid* Skrevet 8. april 2010 Forfatter #13 Skrevet 8. april 2010 Takk Ja forbannet være alle negative tester... grr grr.... (((((( Snakket med Porgrunn. Jeg skulle ringe inn neste mens. Så håper på et forsøk før de tar sommerferie :) Har handlet inn mye godt som meg og mannen skal kose oss med ikveld. Ferske reker, godteri og en god film Vi har vært langt nede begge to idag. Men må bare se fremover og glede oss til neste forsøk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå