Anonym bruker Skrevet 8. april 2010 #1 Skrevet 8. april 2010 ...litt bekymret her..jeg fødte for akkurat en mnd siden,og måtte syes nedentil da jeg ble klippet pluss ett lite rift..jeg blør fortsatt,og synes at det kan se ut som at jeg blør fra analen også..for i bindet er det ofte to blod flekker,en forran og en mindre bak...men ser ikke blod når jeg envt tørker der bak...i dag derimot,er avf min helt svart,og det kan jo visstnok være blod i avf...dèt jeg lurer på er,om kan jeg ha revnet slik at det er åpent inn til tarmen el noe?? så renselsen siver ut av rumpa også??? IGJEN,beklager for enkelte detaljer her:D ..blir utrolig glad for svar om noen vet...
Anonym bruker Skrevet 8. april 2010 #2 Skrevet 8. april 2010 Dette høres ut som hemerroider, blødninger fra endetarmen. Det er helt vanlig å få av en graviditet eller fødsel. Det har ingenting å gjøre med at du har revnet. Du kan få stikkpiller mot dette på apoteket eller en annen (mer effektiv) type på resept hos legen. Ofte går det over av seg selv også.
mozongen Skrevet 8. april 2010 #3 Skrevet 8. april 2010 ...men det er helt likt utseende som på "renselsen" som kommer fra skjeden:( ...og blir avf svart av hemorider,mener at det da bare er friskt blod som evnt ville oppstått..haff..får høre på ettersjekken om noen uker...Takk for svaret over her:)
Anonym bruker Skrevet 9. april 2010 #4 Skrevet 9. april 2010 Blødninger fra hemerroider er gjerne lyserøde (ordentlig blod) og renselse er litt gul-rød-rosa. Svart avføring kan komme av jerntabletter. Tar du jerntabletter? Hvis du får mørk avføring pga blod så kommer blodet gjerne fra tarmen mye lenger opp. En fistel vil nemlig føre til at du får luft fra tarmen og avføring inni skjeden, og lekke dette fra skjeden. Hvis du er plaget med det så er det en fistel. Jeg vet ikke om man då også får renselse inni tarmen. Det kan hende at du får renselse på papiret som egentlig kommer fra skjeden, men det virker som om det kommer fra endetarmen, eller hemerroider som sagt. Uansett, det er alltid greit å ta opp slikt med legen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå