Gå til innhold

Jeg må bare igjen....Ny Ultralyd i moregn....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Får ny Ultralyd i morgen kl 10.00. Hurra...

I dag er jeg 11+2. Var i uke 9 også, men må bare se at den lille lever.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja jeg var igår og kjenner godt følelsen din!!!

hvordan jeg skal klare å gå helt til uke 18 før jeg får se turnkongen igjen aner ikke jeg!!!

nå var det ekstra morro å se så gleeed deg!:)

Skrevet

Jeg har time den 19 april for ultralyd også da...MEN, klarer bare ikke å vente til da. Bekymrer meg tydligvis litt for mye..Men trur grunnen er fordi jeg er så fin form. Og jeg må bare se den lille igjen...For nå ser man jo litt mer også.

Åhhh, jeg gleder meg. Skjønner ikke de som klarer å vente helt til ordinære Ultralyden...

Skrevet

Ja da har endelig dagen kommet igjen fo ny Ultralyd.

Akkurat nå som jeg skriver, er det 3 timer igjen (Kl 10) til jeg får se lille nurket mitt. 11+3 i dag og nå får jeg se litt mer.

Har sovet dårlig i natt og våkna opp med holdepine:=((( Sikkert fordi jeg er litt redd for om noe er galt. Men det går nok bra får jeg håpe.

Skrevet

lykke til!!

kommer til å gjøre som deg ta ekstra mange UL, denne gangen, pga bekymring for evt MA slik som sist..

hvor mye betaler du hver gang? hvor i landet er det du går?

Skrevet

Ja MammatilE&E , det er så betryggende å få jevnelig Ultralyd. Det betrygger mye. Selv om jeg aldri har opplevd å miste i magen, så er jeg så bekymra pga jeg har lest om så mange som har MA. Og det at jeg er i så fin form.

Det koster 430 kr. MEN, om man har henvisning så er det gratis. Og det er jo toppers. Jeg går i Drammen hos privat gynokolog.

Hvor langt er du på vei nå?

Skrevet

sier meg enig med deg ang dette med MA.....men "vi" er jo litt dum også som støvsuger nettet:S ihvertfall har jeg gjort det....men DET har jeg sluttet med....åpner heller ikke ett eneste innlegg som handler om det her inne..blir helt sprø av å lese om det og frykten kommer krypene hver gang!så det er ikke for at jeg er kynisk at jeg ikke er med på å trøste på disse innleggene....for jeg vet jo hvor vondt disse jentene har det.....er nettopp derfor jeg er så redd for å oppleve no sånt igjen....så alle dere som opplever det...jeg føler ekstremt mye med dere så er det sagt!!....

sporet litt av hehehe:) det jeg skulle si var at jeg lovet meg elv og slappe helt av etter ul jeg netttopp har vært på hvis alt var bra da.....meeen angsten river og sliter i meg enda pga at blødningene ikke vil stoppe...og når man nærner seg 12 uker bør det vel slutte snart...så er nok bekymret en stund til gitt:(

men så må vi huske at her på BIM virker det som om "alle" opplever sa og ma minst engang før spiren sitter...men det er jo bare det at det blir så "konsentrert" og alle samles på ett brett som har opplevd dette her inne så virker det utrolig overveldende...hvis du skjønner hav jeg mener:)

masse lykke til på ul idag!! blir nok en til på meg før den ordinære tenker jeg....hvis jeg ikke slutter heeelt å blø da......

klem fra

Skrevet

Takk tøysekoppen.

Ja jeg må slutte helt å lese om sånne innlegg om SA Og MA også. Det tar jo redselen av meg så mye.

Uff, skjønner godt at du blir bekymra når du fortsatt blør litt. Bestill deg jevnlig Ultralyd for å få bekrefta at alt er bra med den lille hos deg. Det er jo flere som sliter med blødninger, men alt er bra. Alt skal gå bra for deg:=)))) Og for oss. 2010 er året våres :=)))

Nå må jeg dra...Har legetime etter det igjen. Men jeg kommer inn her når jeg kommer hjem og forteller hvordan det har gått.

Klem klem

Skrevet

jeg får komme til gyn hvis jeg blir bekymret og det ikke stopper så det er betryggende å vite...men håper jeg ikke trenger en ny ul xxxxxx ihvertfall ikke av bekymringsgrunner;)

2010 er året ja!!!!:D

venter på oppdatering:)

Skrevet

Spennende :) Lurte på, hva så du i uke 9? Jeg skal på ultralyd på onsdag, da er jeg 8+6 og lurer på hva jeg kan forvente meg.. Er det bare en prikk eller er det litt mer? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...