Gå til innhold

helskort for gravide

★tøysekroppen&prinsene★

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei...

Husker ikke jeg...jeg var plaget avfor lavt blodtrykk og dermed litt susete i toppen husker jeg...

Eg 149 litt høyt? Ingen ekspert men...kanskje noen andre vet? I så fall hadde hun vel gitt beskjed? Sikkert lurt å unngå å stresse... HAHAHAHAHA.......

Lykke til du heldige gravide med "lille kjempen" i magen!

satt å tenket på at de kanskje burde ventet til jeg hadde sittet stille litt....hadde akkurat løpt far bussen og inn på kontoret og var litt høy i pulsen når hun målte.....

noen andre som ahr noe å si om "tallet" mitt?

er sykemeldt ut mnd så stress blir det ikke men en liten tur ut skulle jeg ta meg hver adg sånn for å ikke visne heltbort....blør av INGENTING!:/

blødningen igår kom fossene rett etter løpeturen fra bussen igår....

du er like heldig nurket;)

Annonse

Blodtrykket ditt var litt høyt ja, men både stress og løping kan føre til at blodtrykket øker. Optimalt sett skal man sitte/ligge å slappe helt av i 10-15 min før blodtrykket måles, og siden du akkurat hadde vært ute på løpetur og var stresset pga økt blødning, så er nok det årsaken til det litt høye blodtrykket ditt:o) Kanskje du kan komme litt før neste gang sånn at du får roet deg ordentlig ned før du skal inn til kontroll?

ja tenker hun(kontordamen) sikkert så at jeg var litt andpusten.....det må komme litt tidliger neste gang vet jeg ikke helt om jeg får til....kremt...er av den irriterende typen som alltide er ett par min for sent til aaalt....:Dmen det ska være sagt at jeg kom faktisk inn 15 min før jeg skulle....så sånn sett var jeg jo ikke for sent.....bare så vant med å løpe til ting hehehe:)

uansett hvor mye jeg skynder meg....jaja....aner ikke hva bt var på før..

ja jeg har fått ehhm..noe som ligner mistenkelg på en bilring midt foran...leste det var noe med hormonene rundt denne tiden og den glatte musklaturen etc,,,sikert bare det:) men jeansene mine har ikke jeg kommet i på snart 2 uker faktisk.....

BT var nok litt for høyt, men det er det hos de fleste hvis de ikke har vært iro allefall 5-10 min før. Jeg tar BT mange ganger hver dag, og ser stor forskjell hvis jeg tar det raskt eller hvis de sitter å slapper av litt.. Normalt BT skal være 120/60 ca, men alt under 140 i overtrykk er normalt og ufarlig. Neste gang skal du se at du slapper litt av før, så er det nok lavere:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...