lille persille nr 3 Skrevet 8. april 2010 #1 Skrevet 8. april 2010 er 18+1 og hadde før påske lagt på meg 3 kilo. Gikk på vekta i morges med litt nerver må jeg innrømme. Magen har begynt å vise bare på den siste uken. Den viste 3 nye kilo! Noen andre som hopper sånn i vekt?
Tezz78 Skrevet 8. april 2010 #2 Skrevet 8. april 2010 kan ikke si annet enn huff..... føler meg som en hvalross.... er 17+5 i dag, og etter å ha veid meg første gang hos legen i uke 12- nekter jeg nå å veie meg igjen! Helt utelukket! Første gang jeg veide meg hadde jeg alt gått opp 5 kg....
lille persille nr 3 Skrevet 8. april 2010 Forfatter #3 Skrevet 8. april 2010 huff, ja, det er bare å godta det visst... Er jo egentlig ikke farlig- de renner jo av igjen, men ikke gøy å se for seg en hvalross tilværelse i et halvt år til! Det blir masse trening p åmeg fremover- håper det roer seg da. Lykke til!
Tezz78 Skrevet 8. april 2010 #4 Skrevet 8. april 2010 Gikk rimelig fort ned med de to forrige, men er litt mer redd denne gangen, siden det er 6 år siden forrige gang... Så blir mye aktivitet her i gården også gitt! Lykke til til deg også Måtte vekta være grei med oss
nr 2! <3 Skrevet 8. april 2010 #5 Skrevet 8. april 2010 vi skal jo legge på oss.... eg er har en høy bmi og i uke 23 haddde eg lagt på meg 4 kilo, no er eg i uke 27 og har lagt på meg 8 kilo totalt. jordmor syns d var mye bedre!!
lille persille nr 3 Skrevet 8. april 2010 Forfatter #6 Skrevet 8. april 2010 hehe- festlig! Jeg har det akkurat likt- gikk fort ned to forrige ganger, men mer redd siden det er 6 år siden nr to... Godt å vite at jeg ikke er alene :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå