Gå til innhold

ublidt møte med vekta i morges ;-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

er 18+1 og hadde før påske lagt på meg 3 kilo. Gikk på vekta i morges med litt nerver må jeg innrømme. Magen har begynt å vise bare på den siste uken. Den viste 3 nye kilo! Noen andre som hopper sånn i vekt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kan ikke si annet enn huff..... ;) føler meg som en hvalross.... er 17+5 i dag, og etter å ha veid meg første gang hos legen i uke 12- nekter jeg nå å veie meg igjen! Helt utelukket!

Første gang jeg veide meg hadde jeg alt gått opp 5 kg....

Skrevet

huff, ja, det er bare å godta det visst... Er jo egentlig ikke farlig- de renner jo av igjen, men ikke gøy å se for seg en hvalross tilværelse i et halvt år til! Det blir masse trening p åmeg fremover- håper det roer seg da. Lykke til!

Skrevet

Gikk rimelig fort ned med de to forrige, men er litt mer redd denne gangen, siden det er 6 år siden forrige gang... Så blir mye aktivitet her i gården også gitt! :) Lykke til til deg også :) Måtte vekta være grei med oss :)

Skrevet

vi skal jo legge på oss.... eg er har en høy bmi og i uke 23 haddde eg lagt på meg 4 kilo, no er eg i uke 27 og har lagt på meg 8 kilo totalt. jordmor syns d var mye bedre!!

Skrevet

hehe- festlig! Jeg har det akkurat likt- gikk fort ned to forrige ganger, men mer redd siden det er 6 år siden nr to... Godt å vite at jeg ikke er alene :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...