Zeke Skrevet 8. april 2010 #1 Skrevet 8. april 2010 Synes dette er vansklig å velge gutte navn, dette blir tredje gutten vår (hjertlig velkommen ) å vi strever med å bli enig he he he
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 8. april 2010 #2 Skrevet 8. april 2010 Huff huff jeg har virkelig ikke peiling, det skal liksom klinge godt, og bety noe fint, samtidig som det bør funke på flere språk...vanskelig! Vi har tenkt på Sakarias (med eller uten H, med S eller Z, aner ikke enda), og Gabriel. Og Emil :-) Men foreløpig er jeg helt blank fremdeles...tror jeg må frem med navneboka snart ;-)
prinsen og mamma Skrevet 8. april 2010 #3 Skrevet 8. april 2010 Lillegutt i magen skal få navnet Liam. Mye fordi pappaen er britisk, men synes i tillegg det er et fint navn:) Det tok lang tid å falle ned på det riktige navnet... Dette er ikke lett.
Løvinna30 Skrevet 8. april 2010 #4 Skrevet 8. april 2010 vi har ikke helt blitt enige, men jeg vil kalle min gogutt for Jonatan / Jonathan.
Zeke Skrevet 8. april 2010 Forfatter #5 Skrevet 8. april 2010 Jeg vil ha Kristoffer,Daniel,Elias eller Johannes, men mannen min sier nei. Ikke samarbeidsvillig med andre ord
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 8. april 2010 #6 Skrevet 8. april 2010 Her stod valget mellom Antonio og Alexander. Vi valgte Alexander!
Minimo <3 Skrevet 8. april 2010 #7 Skrevet 8. april 2010 vi liker litt spesielle navn, så førstemann heter Fabian og nestemann skal hete Cato
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 8. april 2010 #9 Skrevet 8. april 2010 gutten i magen har fått navnet Antonio
Sol Skippertaksdronning Skrevet 8. april 2010 #10 Skrevet 8. april 2010 Eneste vi er enige om hittil er Mikael Nikolai (uvisst hur stavemåte blir). Men vi ser litt etter alterativer og, siden man aldri helt vet om navnet faktisk passer babyen når den kommer.
❀Alle gode ting er 3❀ Skrevet 8. april 2010 #11 Skrevet 8. april 2010 Om det blir enda en gutt så skal han hete Niklas eller Simon. har to ifra før som heter Casper og Mathias:)
andregangsgravid<3<3<3 Skrevet 8. april 2010 #12 Skrevet 8. april 2010 vet ikke enda hva jeg har i magen..mn har en følelse på gutt Å da vill jeg kalle han for Sander...syns d er så fint. Har en gutt fra før som heter Kristoffer
octoberdream Skrevet 8. april 2010 #13 Skrevet 8. april 2010 Hvis vi får gutt skal han kanskje hete David eller Joel
:) ! Skrevet 8. april 2010 #14 Skrevet 8. april 2010 Jeg har en liten gutt i magen Vi har ikke bestemt oss for navn enda, men har noen vi tenker på. Det er Storm, Dennis eller Patrick
Spinella Skrevet 8. april 2010 #15 Skrevet 8. april 2010 Hvis det blir en gutt skal han hete Birk. Jeg liker sånne navn som ikke alle har, som er litt uvanlige. Pluss at det minner meg om Birk i Ronja røverdatter.
Nicoline3 Skrevet 8. april 2010 #17 Skrevet 8. april 2010 Vi har en Christopher og Nicolai og venter gutt nr 3 i juli.... Blir ikke enige,men har følgende på listen: Joachim,William,Mathias eller Marcus. Kun Joachim som er ok for mannen min,men er ikke sikker enda, så derfor litt flere på tapetet!
Blipp blopp Skrevet 9. april 2010 #19 Skrevet 9. april 2010 Har en Sondre fra før av og har lyst til å kalle gutten i magen for Adrian
Mamman til prinsesse Malin Skrevet 9. april 2010 #21 Skrevet 9. april 2010 Vår lille gutt skal hete Tobias
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå