Gå til innhold

Dere som venter gutt, hva skal de hete?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes dette er vansklig å velge gutte navn, dette blir tredje gutten vår (hjertlig velkommen )

å vi strever med å bli enig he he he

Videoannonse
Annonse
Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Huff huff jeg har virkelig ikke peiling, det skal liksom klinge godt, og bety noe fint, samtidig som det bør funke på flere språk...vanskelig!

Vi har tenkt på Sakarias (med eller uten H, med S eller Z, aner ikke enda), og Gabriel. Og Emil :-) Men foreløpig er jeg helt blank fremdeles...tror jeg må frem med navneboka snart ;-)

Skrevet

Lillegutt i magen skal få navnet Liam. Mye fordi pappaen er britisk, men synes i tillegg det er et fint navn:)

Det tok lang tid å falle ned på det riktige navnet... Dette er ikke lett.

Skrevet

vi har ikke helt blitt enige, men jeg vil kalle min gogutt for Jonatan / Jonathan.

Skrevet

Jeg vil ha Kristoffer,Daniel,Elias eller Johannes, men mannen min sier nei.

Ikke samarbeidsvillig med andre ord :P

Skrevet

Her stod valget mellom Antonio og Alexander. Vi valgte Alexander!

Skrevet

vi liker litt spesielle navn, så førstemann heter Fabian og nestemann skal hete Cato :D

Skrevet

gutten i magen har fått navnet Antonio

Skrevet

Eneste vi er enige om hittil er Mikael Nikolai (uvisst hur stavemåte blir). Men vi ser litt etter alterativer og, siden man aldri helt vet om navnet faktisk passer babyen når den kommer.

Skrevet

Om det blir enda en gutt så skal han hete Niklas eller Simon. har to ifra før som heter Casper og Mathias:)

Skrevet

vet ikke enda hva jeg har i magen..mn har en følelse på gutt :)

Å da vill jeg kalle han for Sander...syns d er så fint.

Har en gutt fra før som heter Kristoffer

Skrevet

Hvis vi får gutt skal han kanskje hete David eller Joel

Skrevet

Jeg har en liten gutt i magen :)

Vi har ikke bestemt oss for navn enda, men har noen vi tenker på. Det er Storm, Dennis eller Patrick :)

Skrevet

Hvis det blir en gutt skal han hete Birk. Jeg liker sånne navn som ikke alle har, som er litt uvanlige. Pluss at det minner meg om Birk i Ronja røverdatter.

Skrevet

Her skal lillegutt hete William :)

Skrevet

Vi har en Christopher og Nicolai og venter gutt nr 3 i juli.... Blir ikke enige,men har følgende på listen: Joachim,William,Mathias eller Marcus.

Kun Joachim som er ok for mannen min,men er ikke sikker enda, så derfor litt flere på tapetet!

Skrevet

Har en Sondre fra før av og har lyst til å kalle gutten i magen for Adrian :)

Skrevet

Lillegutt i magen skal hete William :)

Skrevet

Vår lille gutt skal hete Tobias :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...