Lykkeligmamma:) Skrevet 8. april 2010 #1 Skrevet 8. april 2010 Jeg hadde en MA for tre uker siden. Sluttet å blø for en uke siden. Tok graviditetstest mandag, som var negativ. Merket litt smerter i eggstokkene ryggen fra tirsdag, så tok el test. Denne var svak positiv, samme onsdag. Smertene nederst i magen er der enda, og har en del smerter i korsryggen. Har ikke sjekket el noe mer. Men når det var positiv tirsd onsd, er da el idag? Inatt har jeg hatt litt brun, rød utflod. Hva kan dette komme av? Aldri hatt dette rundt el før, men har heller ikke merket el ved slike smerter før. Men dette kan kanskje forsterkes slik etter en MA? Når man tar el test er d mest riktig resultat med morgenurin? Når etter positiv test er eggløsningen? Når er det størst sjangse for å bli gravid? Takker for svaR:)
Lykkeligmamma:) Skrevet 8. april 2010 Forfatter #2 Skrevet 8. april 2010 Smerter i eggstokkene, og ryggen skulle d stå. Tror ikke jeg er gravid, VET jeg ikke er det. Tok bare grav testen for å vite at alt hcg er borte. Lurer på bare på ang el. Merker sexlysten er mer tilstedet også. Ikke hatt det siden jeg ble gravid for tre mnd siden. Å så er jeg ekstremt sensitiv, humørsvigninger..
Julie_82 Skrevet 8. april 2010 #3 Skrevet 8. april 2010 el-smerter er ikke til å stole på, siden de kan komme både før, under og etter el. Temp er mye mer nøyaktig, samt å sjekke slim. Hvis man har el-slim er det den siste dagen med slim at man har el, samme dagen som tempen går ned. Neste dag går tempen opp pga hormonforandringer. Noen opplever bittelitt spotting når de har el. El-tester er positive opptil 48 timer før el, og vil bli negative igjen før man har el. El-tester burde brukes mellom kl 11 og 15, og/eller mellom kl 19-22. Hvis man tester om morgenen får man sjelden et nøyaktig resultat. Evt vil man teste positivt om morgenen døgnet etter at hormonet begynner å produseres.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå