Anonym bruker Skrevet 7. april 2010 #1 Skrevet 7. april 2010 Er så frykterlig lei dem som skal prute på prisen som er satt i annonsen,og når enkelte begynner å gni med 50 kr,da beholder jeg heller tingene selv! Jeg driver ikke for veledighet,vil gjerne ha litt igjen,ellers kunne jeg gitt det bort!! Flere med erfaring?hva mener dere???
Lemonia Skrevet 7. april 2010 #2 Skrevet 7. april 2010 Pruting er vel alltid greit i mine øyne. Vil man ikke selge til den prisen så sier man bare nei, enkelt og greit. Jeg har både prutet og opplevd andre prute på det jeg selger. Jeg sier oftere ja hvis det er snakk om noen som vil kjøpe flere ting samtidig og vil runde prisen nedover. Femti kroner er jo penger det også. Kanskje kjøper man mange ting, da kan femti kroner i rabatt på hver ting til sammen bli en del.
Cessa med Christopher&Mia Skrevet 8. april 2010 #3 Skrevet 8. april 2010 Pruting er helt vanlig på finn. Men det jeg har lært er å ikke bli med på den første som pruter prisen ned. De vil jo selvfølgelig prøve seg. Men det jeg har lagt ut har gått til den prisen jeg vil, og jeg har til og med hatt ting som har gått til langt over prisen jeg ville ha ved å være litt tolmodig og ikke hoppe på den første som legger inn et "skambud"
frk-fryd Skrevet 8. april 2010 #4 Skrevet 8. april 2010 Selvfølgelig skal det prutes på FINN! Jeg har selv solgt til lavere pris grunnet pruting, og har også kjøpt ting billigere pga pruting. Du kan jo bare si nei dersom du ikke vil selge til den prisen. Men hvis du blir sittende lenge med tingene dine uten å få de solgt, fordi du ikke vil gå ned på prisen, da kan du kanskje vurdere om du ikke har satt prisen for høyt. Og da tenker jeg ikke på faktisk verdi, men på salgsverdi, som er en annen ting.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå