tottelott Skrevet 7. april 2010 #1 Skrevet 7. april 2010 Jeg har så lyst til reise bort med mannen min før vi får nummer to i september. Tenker at det blir i slutten av mai og det er jo en stund før termin. Er i super form nå og var det i forrige svangerskap også. Ville dere tatt sjansen på å dra hvis dere var i samme situasjon?
Pinnus Skrevet 7. april 2010 #2 Skrevet 7. april 2010 Milano kunne jeg fint reist til hvis jeg var i form til det:) Ville ikke lagt opp til noe voldsom sightseeing, og heller sett litt hva man orker fra dag til dag. Ta det litt på slump kan gjøre godt i hverdagen. Men sitte på café og kose seg i vårsol høres ikke feil ut;) Sjekk ut litt hvordan det er med reiseforsikring, sykehus og leger o.l på forhånd, og skriv ned relevante tlf nr. Og selvfølgelig ta de vanlige forhåndsreglene man tar her hjemme med gjennomstekt mat, vasking av salat osv osv så ville jeg ikke hatt mange betenkeligheter i alle fall! 2.tri er vel en god tid å reise på, og litt kvalitetstid sammen høres bra ut!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå