lykkelig mamma!!!!!! Skrevet 7. april 2010 #1 Skrevet 7. april 2010 Er det noen kjedebutikker som selger fine dresser med vest, eller må man i en brudesalong for og finne det?
Studine mevik Skrevet 8. april 2010 #2 Skrevet 8. april 2010 Du kan jo kjøpe dress og vest hver for seg, men tror dressmann har det meste man trenger. De har helt sikkert vester som matcher dressene de selger. Dressen til sambo er kjøpt på dressmann og vi skal også kjøpe vest der.
Anonym bruker Skrevet 14. april 2010 #3 Skrevet 14. april 2010 Mannen min kjøpte både dress og smoking på 4Men. Vil absolutt ikke anbefalle dressmann - men mindre du liker dresse som krøller bare du ser på de da:)
Gjest Skrevet 15. april 2010 #4 Skrevet 15. april 2010 Pøh... Du kan godt kjøpe dress på Dressmann. Min mann har dress fra Dressmann og han er i grunnen en ekspert i å krølle klær, sånn til vanlig. I går brukte han dressen sin hele dagen, i begravelsen til faren sin, og dressen var akkurat like fin da vi kom hjem. Og det var til og med etter 8 mil i bil x 2, pluss diverse ut- og innstigninger i bilen.
Anonym bruker Skrevet 15. april 2010 #5 Skrevet 15. april 2010 min mann kjøpte sin dress på tilbud på sartor senter, på en butikk som het buksesmekken hehe.. den er NYDELIG! er liksom litt silkestoff med litt lysere svarte striper i Vesten leide vi på Belle Amie i bergen, og pastrongen kjøpte vi på brudehuset ved kinoen men den var super dyr då!
Minimo <3 Skrevet 15. april 2010 #6 Skrevet 15. april 2010 meg som er over.. 2500 betalte vi for dressen, og da var det 70 % avslag.. butikken holdt på å gå konkurs!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå