Gå til innhold

VW Passat og babystol - hvilken stol har dere??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det plass til f.eks Akta Graco Logico S og fortsatt god plass i forsetet??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aner ikke hva det er for en stol, men vi har maxi cosi til 3 åringen og skal ha besafe easy sleep til shnuppa, fortsatt god plass=) Fine passaten!

Skrevet

Har gått greit med de vi hadde... Vi hadde maxi cosi 0-13 kg, gikk kjempe fint.

Men bakover vendt sete ett hakk opp ble litt trangt om plassen...

Skrevet

Vi har Passat og BeSafe iZi Combi bakovervendt og jeg syns det er helt ok plass fremme. :)

Skrevet

Vi har passat som bil nr. 2 og det er god plass foran et maxi cosi med base. Jeg sitter fremdeles helt greit foran et bakovervendt HTS BeSafe x3, men for svigerfar som er over 2 meter er det litt i trangeste laget. Mannen som er 190 syns også det blir litt liten benplass, men ikke værre enn at han sitter ok.

Skrevet

jada;) går så greit att! har samme sete. følte ikke jeg hadde det trangt med det setet bak meg. klart man får jo ikke skyvd forsetet helt tilbake men man sitter ikke med trynet klint opp i frontruta heller. det er også god plass til neste sete av samme merke.

Skrevet

Takk for svar!! Skal sannsynligvis bytte bil og Passat er en het kandidat. Men må kanskje kjøpe bilstol før vi når å bytte bil da jeg er i uke 35+2 nå og fødte i uke 35 sist.

Får derfor ikke prøvd stolen i bilen først... og ja det er i første omgang babystol det er snakk om :)

Skrevet

Vi har passat og acta graco duo logic sete (tror jeg) er sånt som kan stilles fra nyfødt til 36 kg.

Er litt mer klur med det sete enn med maxicosi setet vi hadde i begynnelsen men har helt grei plass i bilen. Nå er ikke vi veldig lange verken jeg eller mannen, men ganske gjennomsnittlige tror jeg.

Har foresten god plass i bagasjerommet til vogn og handleposer!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...