2 småtroll+lille minitroll Skrevet 7. april 2010 #1 Skrevet 7. april 2010 Nå begynner tiden og bli moden for en 3D ul bestilling. Er i min 25. uke:) Kan noen anbefale meg en bra klinikk her i Oslo?
Gjest Bjørnen Collargol*gravid Skrevet 7. april 2010 #2 Skrevet 7. april 2010 Jeg anbefaler ultralydklinikken på Lysaker, veldig fornøyd med han
Littlemama88<Juli10&Nov11> Skrevet 7. april 2010 #3 Skrevet 7. april 2010 Jeg skal til familie-klinikken i majorstua. Alt fra uke 25 til 30 er greit
2 småtroll+lille minitroll Skrevet 8. april 2010 Forfatter #4 Skrevet 8. april 2010 Da skal jeg sjekke ut de to ihvertfall, så får vi se hva det blir. Takk for tilbakemelding:)
Gjest Skrevet 8. april 2010 #5 Skrevet 8. april 2010 Var på Majorstueklinikken. 3 D var en STOR skuffelse! For det første la morkaka mi på framre vegg og dermed var det umulig å få et godt bilde av småen. Dessuten er det jo ikke 3 D, men et dataprogram som lager et anntatt bilde av babyen ut fra vanlig ultralydbilder tatt fra f.eks profieln. I tillegg kosta det altfor mye for de 15 minuttene det varte.
2 småtroll+lille minitroll Skrevet 8. april 2010 Forfatter #6 Skrevet 8. april 2010 Da har jeg bestilt tid på Lysaker. De er noe rimeligere enn Majorstua og nærmere geografisk. Tror det kan bli en fin opplevelse, har ihvertfall morkaka på bakre vegg, så den skal ikke være i veien;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå