Gå til innhold

skal på Ul i morgen, er så spent, trenger positiv oppbacking.

togutter-08og10

Anbefalte innlegg

Har en historie med graviditet utenfor livmor (etter 3 års prøving) og fikk senere en sønn med IVF. Så gleden var stor når jeg ble gravid på egenhånd. Var på tidlig UL for å utelukke at det ikke var utenfor livmor igjen, det var det ikke, men hjertet hadde ikke begynt å slå enda. (for to uker siden) I morgen skal jeg på ny UL, er så spent.. HCG steg for to uker siden, men ikke så mye som forventet. Jeg er så livredd for MA.

Trenger noen positive tanker fra dere andre slitere her inne. Jeg er nå 8+2.

Fortsetter under...

Dette går nok kjempefint skal du se :)

Når du har vært gjennom tøffe tak tidligere er det imidlertid normalt å være skeptisk og urolig i forkant av UL - men dette er nok en liten sterk bebis skal du se - som har kjempet for sin eksistens helt på egenhånd!

Rekner med du har en urolig natt med mange tanker - hadde det selv igår jeg - skulle på min 4. UL dette svangerskapet - det blir bare sånn etter mange SA/MA. Men - krabaten min har nå blitt kjempestor og flott og hele 7,4 cm! Nå slapper jeg bedre av - endelig våger jeg å tro!

Har en veldig god følelse for deg jeg :)

Jeg krysser fingrene - men tror ikke du trenger det - dette går veien :) :) :)

Hei!

Skal på UL i morge selv jeg, så skjønner veldig godt hvordan du føler deg nå... Men, det går nok helt sikker kjempebra med oss begge to! Jeg er bare 6+1 i morgen så forventer ikke å se så veldig mye men håper på et bankende hjerte...

Vi får oppdatere hverandre i morgen!

Takk for svar jenter. Timen er senere i dag. Har nok ikke sovet så godt i natt nei. Skal holde dere opdatert. Først er det legetime for lillegutt, så jobb et par timer og så er det UL.

Lykke til Skautrollet, men ikke bli alt for lei deg om du ikke får se hjertelyd. Jeg var 6+2 sist og da kunne vi ikke se det.

Masse lykke til på UL, dette går nok bra skal du se! Å dra på UL for tidlig kan bare skape unødige bekymringer, men jeg håper du får se et bankende hjerte i dag!!! Jeg selv hadde time til ul når jeg var 6+1, men jeg ventet pga at jeg var redd for å bli bekymret hvis legen ikke fant hjertelyden. Heldigvis fikk jeg se hjertet da :-)

klem

Annonse

Lykke til...at dette skal være knyttet til så mye angst og skrekk synes jeg er så fælt...hvorfor kan vi ikke ha lykkelige og problemfrie svangerskap i stf å bekymre oss slik...

Dette skal gå bra! Det fortener vi alle her inne....

Klem og varme tanker...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...