LOTP i Barneparadis<3<3<3 Skrevet 11. april 2010 #26 Skrevet 11. april 2010 Tipper du får opp mye ung-dame mote når du googler det. De har aldri de fine og romantiske kjolene avbildet noe sted egentlig. Jeg har 4 kjoler jeg aldri har funnet på nett og prisene er fantastisk. 399 kr for kjoler 129 kr for tightser osv.
Gjest sug lut Skrevet 11. april 2010 #27 Skrevet 11. april 2010 Sånn er det overalt, nesten - enten er nettsidene så lekkert fotografert at man ikke ser klærne men kan få en ide om at de er dødsfine, men kan ikke kjøpe fordi man ikke får noe følelse av hvordan det ville være å ta dem på, eller så er nettsidene så drita kjedeligdårlige at man ikke får lyst på noe.
blomstre Skrevet 11. april 2010 Forfatter #28 Skrevet 11. april 2010 Åh, villa er jo den nye klesbutikken som skal åpne her i byen. Da legger jeg den inn på ruta også. Aner ikke om de er i kjerringkategorien ettersom jeg ikke kjenner det merket... ennå :-) Stil? Skjønte ikke spørsmålet.... alle de nevnte høres fine ut.
LOTP i Barneparadis<3<3<3 Skrevet 11. april 2010 #29 Skrevet 11. april 2010 En helt egen butikk med bare Villa høres farlig ut:) Ellers har jo ChillN utrolig mye fint.... sukk.... jeg MÅ ha en jævla grønn kjole jeg ikke finner noe sted:(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå