Gå til innhold

Hvilket kjønn tipper dere november-damer at dere får??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er nesten 100% sikker på at vi får jente (for tredje gang). Kan ikke se for meg meg som guttemamma, men man vet jo aldri.. Svangeskapet har begynt ganske likt som ved forrige: litt svingende form med kvalme og trøtthet i tide og utide. I tillegg til MYE halsbrann. En annen grunn til at jeg tror at dette kanskje er en jente, er at jeg vi var inne i en "sikker periode" (5 dager før forventet eggløsning), og jeg har hørt at jentecellene lever litt lengre enn guttecellene..

Vel, vi får se om vi får vite det på ul 7.juni... Uansett er vi utrolig heldige som får oppleve dette nok en gang:-)

rart med det...jeg har en sterk følelse av gutt i magen....men det er sikkert bare for jeg har en gutt fra før....ikke noe spesielle symptomer som tilsier at jeg skulle tro verken det ene eller andre....har ikke noen omtrent så vet ikke hva det betyr hehehe:)

har termin 3 november..var å så lille skatten bokse og turne inni magen igår:)) sinnsyk deilig syn....så litt komisk ut også så det ble både latter og tårer på oss...:)

rart med det...jeg har en sterk følelse av gutt i magen....men det er sikkert bare for jeg har en gutt fra før....ikke noe spesielle symptomer som tilsier at jeg skulle tro verken det ene eller andre....har ikke noen omtrent så vet ikke hva det betyr hehehe:)

har termin 3 november..var å så lille skatten bokse og turne inni magen igår:)) sinnsyk deilig syn....så litt komisk ut også så det ble både latter og tårer på oss...:)

Her blir det nok den 3. gutten. Selv om det kjennes litt anderledes denne gang mtp kvalme, testet jeg positivt så tidlig i forhold til det jeg ventet, at jeg antar at det var den raskeste guttecellen som kom først fram ;)

Det er jo litt spennende med kjønn, men det er ikke det viktigste. Jeg er vel så spent på personligheten til spiren. Vi har to veldig ulike gutter fra før. Spennende å bli kjent med en ny liten verdensborger, uansett kjønn :)

Annonse

Jeg har en gutt fra før, men tipper jente nå. Det er ennå tidlig, men svangerskapet har til nå vært veldig forskjellig fra forrige gang. Sist gang hadde jeg ikke et snev av kvalme, men nå går jeg rundt og er kvalm hele tiden. Like trøtt som sist, dog.

Men vi får se! Hjertelig velkommen er h*n uansett!

Blir stilig å endelig får vite det :D *Gleder meg*

Selv har jeg på følelsen at det er en liten gutt, men alt sier imot. Kjæresten min har faktisk blitt "spådd" av ei synsk dame, hvor hun nevnte at vi kom til å få ei jente. Har også tatt "Ringtesten" hvor jeg fikk sirkelbevegelser som igjen er jentetegn. Mens de kinesiske kalenderne viser at det er en gutt.

Så, her er det veldig blandet. Blir kjekt å få vite, uten å gruble. tihi :) Blir glad uansett(=

Jeg tror det er ei lita prinsesse som kommer i november jeg :-) Hadde det på følelsen sist jeg var gravid også, og var ikke overrasket i det hele tatt når det viste seg at det var det :-)Skal på UL om 14 dager, da er jeg 12 uker på vei. Er vi veldig heldig kan vi kanskje allerde da se om jeg har rett :-) Spennende :-D

Jeg tror jeg bærer på en jente! Er i grunn så sikker at jeg blir veldig overrasket om det viser seg at jeg tar feil. Har et par ekstra følsomme venninner som sier det samme, og eldre damer som har tatt på magen min sier også at det nok er en liten jente som vokser der inne. Pussig nok dukker det bare opp guttebabyer i drømmene mine om dagen og vi har et guttenavn klart, men jeg er ganske sikker i min sak likevel.

Annonse

Jeg har hatt en følelse av at det er jente helt siden vi fant ut at jeg var gravid. Diverse kjærrigråd og fødselskart sier forskjellig, forløpige svangerskapstegn heller mot jente, men det er bare såvidt. Vi har jentenavn klart, så det er jo typisk om det blir gutt :P Like velkommen er babyen, uansett kjønn :) Skal på UL i uke 12 vi og, så kanskje vi er heldig og får et svar allerede da, hvis ikke må vi vente til starten av juni.

Jeg har en følelse av at det er en jente som kommer :-) Men gutt eller jente, det spiller ingen rolle. Det kinesiske fødselskartet sier at jeg faar gutt, men de faa som vet jeg er gravid har sakt at de tror det blir en jente!! Spennende er det i alle fall :-)

Termin - 26. nov

Har to jenter fra før, tipper det blir enda e jente til, mens samboeren tipper det blir gutt.

Jeg ønsker ikke å vite om kjønnet til ul.

Syntes det var mest spennende med første som vi ikke visste noe om kjønnet. Andre visste vi og følte det var mindre spenning mot fødselen..

Har termin 21-24.november... Eg syns å kjenne at eg har en liten gutt inni her! Håper litt på at det skal bli en gutt også, for då har eg navnet klart... Blir verre med navn om det blir en jente. men skal nok alltids finne ut av det! ;)

Har spådd meg sjølv gut, så trur det!! Men har ikkje noke følelse utenom det.. har vore kvalm og kasta opp dette svangerskapet og. Gjorde det da eg var gravid med jenta vår sist! Hadde ingen følelse med ho heller!! Men hadde spådd meg sjølv jente med ho, så det stemte!!

Håper eg får vite på UL kanskje!! om mannen er einig!!

Blir no uansett spennende!!

Jeg har gutt fra før og tar meg selv i å kalle nurket i magen for "han".. hehe har en følelse av at det blir gutt... :) har termin 10 november og ultralyd 10 juni så blir spennende så hva det blir:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...