Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er over to uker siden jeg fødte og blør en god del enda. Som menstruasjonsblødningen er de første dagene, rikelig egentlig! Husker ikke det fra sist gang, så bekymrer meg litt over at det ikke stopper denne gangen.

Skrevet

de første 2-3ukene MASSE, gikk stortsett med nattbind hele tiden. Både jeg og storebror var mye syk den første tiden, så slapp "heldigvis" å gå ut så mye med nattbind på meg :P

etter ca. 3 uker så var det nok med vanlig bind i en uke eller to, å etter det brukte jeg truseinnlegg 2-3uker.

Skrevet

Samme her, overraskende mye de første par ukene etter fødsel. Og gikk med bind/truseinnlegg til rundt 8 uker etter fødselen tror jeg...

Skrevet

Nå er det 3 uker siden fødsel og den siste uka har jeg brukt vanlig bind. Nå er det like stor blødning som jeg har under en av de siste dagene i mens så egentlig bare noen få dråper, men fy som det lukter... æsj..

Skrevet

Sluttet å blø etter ca 3 uker med både nr 1 og 2... Men med nr 2 hadde jeg noen småblødninger (type truseinnlegg mengde) innimellom i ca 2uker. Så det er visst ganske individuelt

Skrevet

Nå husker jeg ikke helt, men tror det var 2-3 uker, men det var ikke mye blod.

Skrevet

Kjempe fint at dere svarte. Da er det ikke noe å engste seg over. får bare holde ut og håpe det gir seg snart! :-)

Skrevet

10 uker husker jeg første gang. i strekk altså. Nå var det 6 uker, men har hatt menstruasjon 2 ganger etter det. Gutten er 10 uker så har bare vært blødningsfri i 2 uker.

Skrevet

5 uker

Skrevet

mer eller mindre 5 måneder ...denne gangen skal jeg ikke gå så lenge .

Skrevet

Oi, nå føler jeg meg meget heldig...

Sluttet å blø før noen dager siden. Fødte før 2,5 uker siden.

Skrevet

Ca. 5 uker, tror jeg. Men hadde ks, usikker på om det har noen betydning? De "plukker jo ut" alle rester da, så kanskje man blør mer ved vanlig vaginal fødsel?

Skrevet

Jeg blødde ganske bra de første 3 ukene. Da gikk det i nattbind. Så var det rundt 3 uker til med vanlig bind. Så par uker med truseinnlegg og så kom selvfølgelig MENSEN..

Så det var nok ca 7 uker med blød. Men det var lite på slutten.

Skrevet

ca 3 uker, trodde aldri det skulle gi seg så fort siden jeg blødde masse den første uken, men det er vel normalt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...