heldigesnart4barnsmamma Skrevet 7. april 2010 #1 Skrevet 7. april 2010 Finnes ikke tegn til graviditet! Blir jo bare bekymra av det.... Forrige gang var jeg litt kvalm til tider, så det var jo en påminnelse, men denne gangen er jeg akkurat som før.... Er jo kun i uke 7, så kan vel fortsatt komme! Vet jo innerst inne at dette kan vere like normalt, men alikavel.... bruker jo endel energi på det ja.... Hadde vært greit å høre om andre i lignende situasjon, bare for en påminnelse liksom....!!! Ellers ønsker jeg alle lykke til videre, med eller uten tegn Klemmer
mlkg Skrevet 7. april 2010 #2 Skrevet 7. april 2010 Jeg venter barn nr 3 og mine svangerskap har vært veldig forskjellige i starten. Første gangen merket jeg veldig fort av brystene vokste. Andre gangen merket jeg ikke noe som helst til graviditeten før i uke 8 eller 9. Denne gangen har jeg vært superkvalm fra uke 6. Du blir sikkert kvalm i løpet av uken som kommer. Nyt disse dagene uten kvalme... Lykke til :-)
Gjest Skrevet 7. april 2010 #3 Skrevet 7. april 2010 Jeg hadde ingen symptomer, bortsett fra manglende mens, og det var først i uke 21/22 da magen begynte å komme at det gikk opp for meg at jeg faktisk var gravid:) Hadde ikke noe kvalme, trøtthet el. Og jeg var, og er, glad for det. I det siste (uke 38 i morgen) har det kommet litt mer plager så nyt det mens du kan og gratulere med graviditeten:)
Gravid30 *Har født ei datter* Skrevet 7. april 2010 #4 Skrevet 7. april 2010 Hei... Håper mitt innlegg kan berolige deg noe... Jeg er 11+1 i dag. Har IKKE vært kvalm i det hele tatt. Eneste jeg merket var trøtthet fra uke 7-9 og nå har jeg økt energi. Ellers merker jeg ikke til at jeg er gravid. Bortsett fra oppblåst i magen og litt ømme pupper. Så det er like normalt med ingen symptomer som det å ha symptomer. Jeg også var bekymra. Men i uke 7 og uke 9 så jeg den lille lever. Så alt er i orden, selv om jeg trudde det var noe galt fordi jeg ikke hadde symptomer. Håper du klarer å slappe av litt og prøve å glede deg:=)))
Gravid30 *Har født ei datter* Skrevet 7. april 2010 #5 Skrevet 7. april 2010 Ps.....Nyt at du IKKE er kvalm. For det kan være at du slipper kvalme også. Og det er bare så deilig.
heldigesnart4barnsmamma Skrevet 7. april 2010 Forfatter #6 Skrevet 7. april 2010 Jammen godt å høre at svangerskapene kan vere så forskjellige:o) Er så lett å sammenligne med siste gang.... hehe! Men dette er noe helt annet ) skal se det blir gutten denne gangen, eller en liten lurejente! Lykke til du oxo, og se og bli kvitt den derre kvalmen...blæk!
heldigesnart4barnsmamma Skrevet 7. april 2010 Forfatter #7 Skrevet 7. april 2010 Så bra å høre at det ikke bare er meg ) Så sant så sant, skal nyte tilværelsen og glede meg til magen og tålelige symptomer! Heldige deg får snart lille nurket i armkroken ) Masse masse lykke til; en fantastisk tid i møte!
heldigesnart4barnsmamma Skrevet 7. april 2010 Forfatter #8 Skrevet 7. april 2010 Åja! Takker og bukker, akkurat hva jeg trengte å høre! Når jeg tenker meg om er jeg litt oppblåst i magen, men det er normalt før tanta kommer oxo, så legger liksom ikke merke til det. Får satse på at alt er i orden! Gleeeeeeder meg til UL, men det er ikke før i uke 17, leeeenge til! Skal prøve å tenke på alt som kan gå bra, og ikke på alt som kan gå galt... hehe! Lykke til med gullet!
Gravid30 *Har født ei datter* Skrevet 7. april 2010 #9 Skrevet 7. april 2010 Du kan jo prøve å få bestilt deg tidlig Ultralyd om du føler du trenger det. Veldig betryggende å få se den lille lever. Er jo altfor lenge å vente til den ordinære Ultralyden. Ja vær glad om du slipper kvalmen og det er like normalt. Alt skal gå bra for deg og den lille:=)))))) Masse lykke til og nyt graviditeten:=)))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå