Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 7. april 2010 #1 Skrevet 7. april 2010 ÅÅÅH så nervøse vi har vært!! Hadde time klokken to, dagen skulle ikke gått fort nok! Kjente også på den følelsen av bare å ville løpe ut like før jordmora skulle legge geleen på...hehe...men alt var kjempebra! Hun syntes det så veldig fint ut, babyen ser frisk og fin ut, morkaka ligger langt oppe i livmora, på fremsiden og hele opplevelsen var bare helt herlig! Jeg har aldri vært med på noe slikt før :-D Og til slutt trodde hun at det var en gutt!!!! At hun kunne se en liten snopp og en pung...weee!! Og nå er jeg visst 18+1 i dag, en uke lengre enn jeg trodde...passer utålmodige meg helt utmerket :-D Ny termin er 9. september. Åh jeg er så glad :-) (Hvordan får jeg endret termin her inne da...? Vil jo ha rette uka som kommer opp når jeg logger inn.)
Sunshinebaby70_er mamma :) Skrevet 7. april 2010 #2 Skrevet 7. april 2010 Gratulerer masse - så kjekt da!!! Tror du får endret termin ved å gå inn på innstillinger Lykke til videre - nyt svangerskapet
Zeke Skrevet 7. april 2010 #3 Skrevet 7. april 2010 Så gøy da, Gratulerer så masse med en liten gutt.
Gjest frøken_førstegangsprøver Skrevet 7. april 2010 #4 Skrevet 7. april 2010 så gøy gratulerer så mye til deg og din kjære:) kos deg masse med gutten i magen fremover, nå kan du handle blått!! hehe! Jeg fikk også vite at jeg får gutt i dag, det blir en liten Liam.. må bare skryte litt, kjenner jeg er ekkelt stolt! hehe
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 7. april 2010 #5 Skrevet 7. april 2010 Skryt i vei! Jeg er stolt jeg også! Jeg skulle bare ønske hun kunne se det mer sikkert, han ligger visst litt langt inn, så det ble litt uklare bilder.
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 7. april 2010 #6 Skrevet 7. april 2010 Grattis så mye=) Du kan endre termin under "brukerinformasjon" på din side.
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 7. april 2010 #7 Skrevet 7. april 2010 Så gøy!!! Var det ikke fantastisk vel?? Min morkake lå mot ryggen på et vis.. hehe.. Så hun tror hun så en snopp? hihi! Så spennende! Gratulerer! Klem
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 7. april 2010 #8 Skrevet 7. april 2010 Gratulerer med gutt i magen og en uke frem i termin:)))) Kjempekjekt med gutt altså! Vi har også det fra før og det er så gøy! Mye fart og leven dagen lang:) Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå