Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg begynner fra begynnelsen, i går var det litt blod på papiret da jeg tørket meg, var kun den gangen. Ringte føden, siden baby har vært rolig de siste dagene, men han var aktiv igjen i går. De sa, dra på legevakta, jeg gjorde det, men han legen visste fint lite og fant ikke hjertelyden en gang. Var litt blod i urinen. Han sa ikke noe mer enn "ikke bekymre deg". og han gjorde ikke mer heller.

ringte føden litt senere etter jeg kom hjem fra legevakta, for jeg visste ikke hva jeg skulle gjøre eller si nå. JM som tok tlf skulle prate med en lege, og hun ringte meg opp igjen, og sa jeg skulle gå å legge meg, klokka var halv tolv om kvelden, så ringe poliklinkikken (gyn føde barsel) eller hva det heter i mrg kl 8. Jeg ringte, men de åpnet ikke før ni så ringte da, hun jeg prata med da sa, dra til fastlegen din vi har litt mye å gjøre, og at det sikkert ikke var noe farlig.

Så ringte jeg legen og fikk komme med en gang, han hørte hjertelyden, ikke blod i urinen, kun eggehvite (??) og blodtrykket var bra, men jeg skulle ta det helt med ro å han sykemeldte meg i tre dager. Fikk ikke en gang lage middag, skulle ligge rett ut i tre dager. Alt var fint med baby sa han.

men har kjent lite liv igjen i dag, og hva gjør jeg nå? har sittiet/ligget stille i snart en time, drukket to glass med saft og spist en saftis, kjent kun 1 spark.

etter mye om og men begynner jeg å bli lei. Fint å få høre hjertelyden, men jeg skulle gjerne ha sett, eller fått noen som kan dette til å SE om alt er ok med babyn min.

i natt våknet jeg med sterk stikking nederst i magen... og lørdag hadde jeg skikkelig mageknip.

bør jeg si eller gjøre noe mer i kveld, eller bare være tålmodig å vente til i mrg?

mulig det ikke er noe farlig, men det er vel ikke så rart jeg tenker på det.

Er 23+5 i dag

Videoannonse
Annonse
Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Uff dette høres ut som en kjip opplevelse :-( Jeg har ingen erfaring med slikt, håper du får noen bra svar fra noen andre. Men jeg ville bare sende en klem!!

Skrevet

Åhhh.... Jeg vet akkurat hvordan du har det :( Sånn hadde jeg det da jeg var gravid med nr 2 ..

Det var litt blod på papiret da jeg tørket meg... Jeg dro på sykehuset med en gang og de tok en innvendig ul, alt var PERFEKT!!!

Det føles helt feil å blø i ettt svangerskap for oss som ikke er fagkyndige .. Men for sykehuset er det like normalt som å ikke blø..

Jeg var inn og ut på ul 10 ganger med blødninger og en dag kom det som en sterk mensen.. Dette var i ca 20 uke.. Da skjønnte jeg det var over :.( Dro på sykehuset IGJENN...

Ultralyden viste et flott hjerte som banket som bare det....

I Mai i fjor fødte jeg en helt PERFEKT GUTT <3 <3

Så tror du kan ta det med ro =) Men når det skjedde meg , satt jeg på nettet og letet og letet etter svar ... Men innerst inne vet man jo at alt er individuelt og man kan ikke lese diagnosen sin på nett...

Jeg fikk til slutt beskjed om å IKKE lese på nett!!

Lykke til =) Klem fra meg =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...