Anonym bruker Skrevet 7. april 2010 #1 Skrevet 7. april 2010 Trodde jeg skulle klare å huske ting & tang, men den gang ei, så en liiiiitt "rotete" tilbakemld her... Har blitt spådd av Sanna28, Zassy, Tussimor, Kristina, Magica og enda flere, men-men.. sorry.. Ble stort sett spådd i vinter og de spådde; gravid innen 2-6 mnd gravid mellom påske og st.hans gravid senest i mai gravid i mars sterk følelse av mars følelse av mars/april babylykke frem mot jul vil nærme meg 40 Anyways; positiv test idag, april, ble gravid i mars ) Termin i slutten av desember, og fyller 40 i feb.-11 Blink, eller ?? Kjønn får vi komme tilbake til... Noen som har en formening ?? Og er d noen som ser fødsel ?? TUSEN TAKK !!!!!!! Imponerende ) *Gunn (160271)
Mamma til en<3 Skrevet 7. april 2010 #2 Skrevet 7. april 2010 Hei.. Gratulerer Husker jeg spådde at du kanskje ble gravid i mars..
zassy☆ Skrevet 7. april 2010 #3 Skrevet 7. april 2010 Gratulerer!!! Så utrolig gøy! Får opp jente på kjønn jeg Og så vil jeg tilføye at det er så bra at du gir tilbakemelding! Masse lykke til videre i svangerskapet!
Mamma til en<3 Skrevet 7. april 2010 #4 Skrevet 7. april 2010 Glemte og skrive kjønn jeg fikk opp : Jeg fikk opp gutt jeg da:)
Anonym bruker Skrevet 8. april 2010 #6 Skrevet 8. april 2010 Skal nok oppdatere igjen ) Akkurat nå har jeg liksom null symptom, og er skikkelig nervøs... Men TAKK, håper og tror d skal gå bra !! *Gunn
Hattifnatti & JuliRumpetrollet Skrevet 8. april 2010 #7 Skrevet 8. april 2010 Gratulerer med graviditet! Imponerende og se hvor dyktige de er:D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå