Gå til innhold

Hva slags mennesker er det egentlig som gidder å se på paradise hotell..?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men hva er problemet deres? Dere som ikke klarer programmet. LA vær å se på det. La heller mennesker som vil gjøre det holde på, og la de være i fred. Nånn liker dattra, nånn liker mora. Sånn er det bare! :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kan ikke skjønne hvordan noen kan se på Trur blood. Eller Frustrerte Fruer. Makan til dårlig underholdning.

Skrevet

Jeg svarte jo? At jeg ikke bare så dokumentar og nyheter?

Mener du hva jeg liker å se på? Tja, jeg har en liten svakhet for krim (alá Derrick, Poirot, Dalziel & Pascoe osv), liker å se gode filmer, Nytt på nytt, litt artig med Harald Eias nye program, Trygdekontoret kan jeg se, tja.. Animal planet.. Ser ikke så voldsomt mye på tv, men kan også trykke rundt og se på noe skikkelig dritt, i ren fascinasjon.

Men akkurat Paradise hotel virker bare så kjedelig! Sikkert fordi jeg overhodet ikke identifiserer meg med personene, jeg blir bare deprimert over hvor dumme de virker.. Trist egentlig. Og trist at folk gidder å se på. Littt samme som det der grusomme Syden-programmet.. Med han charter-Svein, også deprimerende..

Skrevet

Jeg svarte jo? At jeg ikke bare så dokumentar og nyheter?

Mener du hva jeg liker å se på? Tja, jeg har en liten svakhet for krim (alá Derrick, Poirot, Dalziel & Pascoe osv), liker å se gode filmer, Nytt på nytt, litt artig med Harald Eias nye program, Trygdekontoret kan jeg se, tja.. Animal planet.. Ser ikke så voldsomt mye på tv, men kan også trykke rundt og se på noe skikkelig dritt, i ren fascinasjon.

Men akkurat Paradise hotel virker bare så kjedelig! Sikkert fordi jeg overhodet ikke identifiserer meg med personene, jeg blir bare deprimert over hvor dumme de virker.. Trist egentlig. Og trist at folk gidder å se på. Littt samme som det der grusomme Syden-programmet.. Med han charter-Svein, også deprimerende..

Hi

Skrevet

Hele familien er tapere, altså? Ja, ja... krake søker make:-)

Skrevet

Hihi. Jeg må se det om jeg er våken.

Tror jeg hører til kategori 4 nevnt over, men må av og til holde hendene for øynene når det blir for pinlig. Ellers ser jeg nesten bare nyheter, så passer vel ikke inn i stigmaen til trådstarter heller. Frustrerte fruer, Greys Anatomy og alle disse seriene kan du få billig av meg. Paradise hotell er, tro det eller ei, virkelige mennesker. Jeg kan bare ikke fatte hvor disse er til vanlig, for ingen av de jeg kjenner tror jeg ville oppført seg slik. Vanvittig fascinerende!

Skrevet

Vel, "stigmaen til trådstarter", jeg har ikke gjort annet enn å spørre hva slags folk som ser det..

hi

Skrevet

jeg ser på. Synes det faktisk er litt gøy:) men så er det en jeg kjenner som skal være med i år, så må jo bare følge med.

Jeg synes ikke synd på barna mine selv om jeg ikke er mer kresen, de har det veldig bra og er helt nydelige barn.

Jeg liker også å se på nyheter, debattprogrammer, nytt på nytt og gode filmer....så trenger ikke være enten eller.

Jeg hater glamourserier og ungdomsserier, fotball...

Skrevet

Jeg såg den danske i fjor for første gang i mitt liv. Mannen var bortreist i 14 dager og jeg ble hektet. Men det var interessante personer med i den danske. Var faktisk spennende. Men den norske virker helt forferdelig. Har bare sett personene og hørt tv-klipp. Skikkelig fjortis.

Skrevet

Jeg er en blanding mellom 3 og 4 her, hehe. Ser på det litt i smug, samboeren tilhører den gruppen av dere som er sterkt imot slike programmer. ;) Syns det er litt pinlig selv, men men, som Alva sier, noen ganger er det utrolig fascinerende å se andre mennesker frivillig synke ned på såpass lave nivåer av selvinnsikt og intelligens.

Ellers ser jeg tv-programmer innen de fleste sjangre, så sitter ikke og kun ser søppel-tv.

Skrevet

Jeg vet om mer hjernedød underholdning enn paradise hotel, actionfilmer for eksempel. Der de bare skyter, sloss og brenner kjøretøy og bygninger.

Jeg synes det er interessant og se samspillet mellom rare personligheter på et begrenset område. Hvor rar kan mennesker egentlig være.

Selv er jeg en smart og oppegående person. Kunne aldri meldt meg på den serier selv. Jeg ser mye annet enn paradise.

Det er like mye hjernedød underholdning på Dib enkelte ganger også.

Skrevet

Alle under 18 år synes nok det er underholdene.

Skrevet

Tipper folk i alle "samfunnsklassene" ser på det, av ulike grunner. Det hender jeg ser på det, fordi jeg synse det er komisk med så overfladiske folk, som bare snakker om sex og kropp. Enkel underholdning for min del, dersom jeg en kveld ikke har noe bedre å finne på... Og ja, huff, stakkars dattern min, som har meg til mor.. Syns det er verre med barna som har mødre som HI, som er så fordømmende mot de som ikke har samme humor og preferanser som henne.

Skrevet

jeg ser på det å har ingen problemer med å inrømme det...

er 26 år, er ikke mor enda, men venter mitt første barn.

folk har da forskjellige interesser!!! syns det er mere teit at folk som deg som er for "voksen" i hode til å se det setter seg ned å gidder å diskutere det på nett... ikke er du såpasse voksen at du tørr stå for det du skriver en gang å gjemmer dg bak anonym-knappen..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...