Gå til innhold

Hva slags mennesker er det egentlig som gidder å se på paradise hotell..?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Virker som det daglig er innlegg om programmet her inne. Noe så hjernedødt, dårlig og overfladisk kvalmt, en minutt er jo nok, eller bare en reklame, så skjønner man hvor elendig dette er..

Er det virkelig mange foreldre som ser dette?

Stakkart barn som har så lite kresne foreldre.

Skrevet

Vi har ikke vondt av litt hjernedød underholdning.

Hva er det du ser på da? Kun nyheter og debattprogrammer?

Skrevet

He he, ja, for det finnes jo ingenting i mellom! Enten ELSKER man paradise hotell, eller så ser man bare nyheter.. HAHA, den var god!

Følte deg tydeligvis litt truffet?

Skrevet

kan jo legge til at samboer og svigers også er oppslukt! ;)

Skrevet

Jeg ser mest nyheter, debattprogram, dokumentarer, faktaprogram eller naturprogram. Dette er program som gir meg noe. Når jeg skal ha det du kaller "hjernedød" underholdning så legger jeg meg i godstolen, setter på musikk og slapper av med en ansikstmaske eller lignende...det er min måte å slappe av på. Tror ingen har godt av å se på hjernedød underholdning.

Skrevet

Absolutt ikke. Men det er ganske mye annen hjernedød underholdning på TV, er jo nesten bare reality og komiserier, er det så veldig mye bedre? Folk som driter seg ut på TV i alle realityprogrammene hvertfall.

Føler du deg truffet kanskje, siden du ikke svarer på spørsmålet mitt?

Skrevet

Oj, så intelligent du må være. WOW!

Jeg tror ikke jeg tar noen skade av å se slike programmer, tvert imot. Blir bare enda mer bevisst på hvor tåpelig enkelte folk oppfører seg og gjør det man kan for å unngå å havne i slike situasjoner selv. Man trenger ikke være like dum/uintelligent/umoden/falsk (stryk det som ikke passer) som deltakerne i slike programmer selv om man syns det er underholdene å se på. Og da snakker jeg ikke bare om Paradise Hotel.

Skrevet

ha ha. Jeg ser på det (hvis jeg ikke har annet å gjøre akkurat da). Jeg har to barn, er 35 år og studerer på høyskole. Når kl er 2130 og hodet er fullt av ny kunnskap og mor er litt utslitt etter dagens strabaser, slenger jeg meg i sofaen med en kopp te og ser på hjernedød tv. Da kobler hjernen min helt ut, noe den trenger av og til. Så sitter jeg og ser på og tenker over at jeg er glad det ikke er meg. Jeg tenker nesten ikke mer i løpet av den timen det varer. Deilig å koble helt ut med hjernedød tv.. hehe.

Skrevet

Enig med hi

Drittunderholdning.

Men nå er det mange åtselsdyr innen underholdning her inne.

Tror seriøst flertallet ser på det.

Skrevet

Jeg har aldri sagt at jeg er mer inteligent enn noen, gud så frekke folk er når de skjuler seg bak et nick på internett. Jeg bare skriver hva jeg liker å se og hva som gir meg noe, klarer ikke skjønne hva slike program gir folk? Hva gjør at et slikt program treffer deg og gjør at du liker det..det lurer vel jeg mest på, for jeg har aldri skjønt det.

Skrevet

Jeg lurer også på hvilken type mennesker som ser på den dritten, jeg kjenner faktisk ingen som ser på det (såvidt jeg vet....er sjelden et tema, for å si det sånn). Jeg er likevel ikke den som koser meg med nyheter og debattprogrammer, tvert i mot, ser på mye hjernedødt jeg også. Men reality holder jeg meg langt unna, her går det i True Blood, frustrerte fruer o.l.

Skrevet

kvaliteten på programmet er dritt, ja. men det er underholdende.

for meg er søppel-tv enormt avslappende. jeg ser mye rart på tv: dokumentarer, dramaserier, nyheter, naturprogrammer og JA paradise. alt mens jeg strikker og slapper av. ser på tvèn med et halvt øye og ler viss det skjer noe morsomt, og det gjør det faktisk av og til på paradise.

folka der inne blir framstilt på en komisk og utrolig lite flatterende måte uten at de vet det selv vha lydeffekter og musikk f.eks. viss det kan få meg til å le litt av de stakkars menneskene, så er vel det bare fint ? :)

Skrevet

Høres jo ut som du prøver å rakke ned på de som ser på Paradise Hotel. Det er du som er mest anonym her siden du ikke signerer med nick, så å prøve å "ta" meg for det, blir litt for dumt. Når jeg signerer med nick så er det vel ikke så innmari vanskelig å finne ut hvem jeg er, hadde sagt akkurat det samme om du stod foran meg og vi hadde denne diskusjonen.

Enkelt og greit, det er morsomt å se folk drite seg ut på TV. Det er underholdning i seg selv.

Skrevet

Jeg og samboeren min ser på det. Moro underholdning:)

Kan ikke svare på om det er mange foreldre som ser på det, men ville nok tippet ja. Synes ikke synd på min sønn som har foreldre som ser på et så hjernedødt program. Bedre det enn å dømme noen ut i fra det de ser på tv. Tenker heller ikke at hjelpes så heldig min sønn er som har en mor som elsker dokumentarer og har lang utdannelse og god jobb.

Skrevet

Jeg har også undret meg over det samme. Ikke bare Paradise Hotel, men andre programmer i samme stil. Det er bare for dumt. Og jeg ser overhodet ikke bare nyheter og debattprogrammer, det finnes avslappende underholdning som ikke er på samme lavmålte nivå som PH.

Skrevet

Folk vil ha noen som de kan føle seg overlegen over og som de kan le av.

Skrevet

Oj, her ser man at angrep er det beste forsvar...

Jeg FATTER IKKE at noen med vettet i behold gidder å se paradise hotell! Jeg hadde heller ikke brukt argument som "både svigermor og mannen er også oppslukt". Det vitner om at folk med felles interesse (og vett) har funnet hverandre - og godt er det. Vel bekomme.

Skrevet

Folk som ser på Paradise Hotel er folk som ikke har et eget liv; tenk å måtte se på så vanvittige dumme mennesker! Trodde nesten ikke det fantes så mange hjernedøde ungdommer-jo, jeg så en episode av "unge mødre", og det var jo nesten like ille. Eneste forskjellen var at ikke alt dreide seg om sex og intriger....

Skrevet

Kan ikke se noe angrep noen sted? Hvor greier du å lese det?

Skrevet

Jeg var med i fjorårets paradise og må selvsagt se på årets deltakere, nå er det snart mammarollen som venter for meg!:-)

Skrevet

Javel? Er det nå vi skal bli overøst av nysgjerrighet fordi du er gravid?

Skrevet

Det morsomme med denne linken er at det virker som de som ser på PH lett innrømmer det og ferdig med saken, mens de som ikke gjør det, skal understreke det noe så til de grader for så å rakke ned på de som gjør det. Kanskje dere hadde hatt godt av litt avkobling med litt hjernedød underholdning av og til. Jeg lover dere, dere blir ikke skadet om dere prøver;)

Og til deg som venter baby, gratulerer så mye. Jeg er glad du ikke er med i år da. Hadde ikke passet seg med en gravid deltaker der inne;)

Skrevet

Selv orker jeg ikke, det blir FOR pinlig, men ellers har jeg en teori om at det er fire hovedtyper som ser slike programmer.

1. De som identifiserer seg med deltakerne, synes de er kule og ser litt opp til dem.

2. De som hater slike programmer, men ser dem for å kunne fortelle alle andre hvor teit de synes den og den er.

3. De som synes det er så latterlig at det blir morsomt og dermed lar seg underholde av det.

4. De som er så til de grader fascinert over hvor lavt noen mennesker faktisk kan synke at de ikke klarer å la være så se på fordi de må finne ut hvor lav grensen egentlig er.

Jeg er normalt en nr 4, men akkurat PH er for pinlig selv for meg, jeg holdt ut en halv episode en gang for lenge siden, da klarte jeg bare ikke mer. Og nei, jeg ser slett ikke bare nyheter ellers ;-)

Skrevet

Jeg ser ikke på det, uten at det egentlig sier så mye om meg som menneske.. Ser egentlig ikke så mye på TVen, er jo mye mer interessant å få med seg alle diskusjonene på Bim/dib! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...