Gå til innhold

UL IDAG!

★tøysekroppen&prinsene★

Anbefalte innlegg

satt på venterommet og ventet...kjempe tisse trengt!! så måtte ta meg en tur på doen og der var det mer blod enn jeg har sett tilsammen på disse ukene!! uff var glad det var ul rett rundt hjørnet...men gruet meg jo enda mer da!

men der vettu der bokset og turnet det skjønneste lille minimenneske vi har sett noengang:) ville ikke ligge stille nesten når vi skulle måle h*n hehehe:) hadde over doblet lengden sin på 2 uker og var blitt 31mm ca.....13,6mm for 2 uker siden....:)

blodet kom far livoren men ikke inni selve egghulen eller nært der som babyen ligger men vi skule følge litt med det og komme for ny ul hvis det ikke snart begynte å minke.....det var så utrolig deilig å se lille kjempen......sett de dukkenen med sånn tråd mellom bena hvor armer og ben går opp og ned når du trekker i tråden?

hehehe:) så veldig sånn ut av og til...så glad ut:D

det ble tatt bp av alle slag,bt ble målt og urin ble sjekket og helsekort og to bilder er med oss hjem igjen:) ja også hadde jeg lagt på meg 3,5 kg;)

Fortsetter under...

Annonse

tusen takk for gode ord jenter!!:) hva skulle man gjort uten denne støtten og muligheten for å tømme ett skrullete hode:s

prøver å slappe mere av nå men må innrømme at jeg ikke klarer å slappe helt av pga disse blødningene og gyn virket ikke helt som hun syns det virket heelt ufarlig heller....men satser på at lille skatten vår klarer dette fint:)xxxxxxx hadde ihvertfall en god bokseteknikk hihihi:)

Annonse

lilledu:

jeg har min egen gyn som jeg går fast til helt siden utredningen istede for fastlege...syns det er mer betryggende...hun har ul apparat skulle det være noe også skal jeg gå til jordmor vegg i vegg så fant ut at dette ble det greieste....men du kan bli henvist til ul av fastlege hvis det er grunn til bekymring ellers tror jeg ok du må gå privat...

men skjøner godt at du vil ta en titt før uke 17-18...det er jo eeevighetr til...men vips så er vi der også;) xxxxxx

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...