Gå til innhold

BPD/ mad

♥ 20.05.10♥Gutt ♥

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er deres BPD og mål for dere som har vært på UL i uke 34+?

Var på UL i går da jeg hadde BDP 90 og Mad 96. Fikk beskjed om at babyen lå godt over gjennomsnittet, uten at jeg fikk noe mer beskjed om hva jeg har i vente med tanke på vekt.. Har ennå 6 uker til termin.

Skrevet

i uke 32+6 var d:

BPD: 83

MAD: 85

ho fikk da ikke til å regne ut vekt, men var visstnok 16% under gjennomsnittet, så dro da inn på nytt 3 uker etter...

i uke 35+6 var d:

BPD: 91 -1

MAD: 100

gjetta på vekt på ca 2700- 2800g da. men denna gangen så var d bare -1% under gjennomsnittet...

pga leie, så var jeg også t sjekk i uke 37 og fikk da beskjed om vekt på ca 2800-3000.. noen dager etter var jeg inne igjen pga oppfølging me leie og da blei vekta anslått t 3200...

så d me vekt er kjekt å få høre, men veldig stor feilmargin... er visstnok +/- 1 kg... tanteungen min blei gjetta t max 3.5 tror jeg d var og kom ut på 4120.. kan jo også gå motsatt vei også da..:)

ser forresten av den tabellen at du ligger kjempe greit på gjennomsnittet t å være uke 34 og ikke "godt over gjennomsnittet"...:) han har sikkert måtta kikka på "neder normalen" eller noe sånt for d er jo tross alt veldig greie mål... ;)

Skrevet

Ok,tusen takk for svar! Ble letta:) Hvor er det du ser den tabellen du skriver du har sett?

Skrevet

på d blå ul arket så er d 2 grafer, en for MAD og en for BPD...:)

Skrevet

Så rart da.. Står ingenting på mitt om det. Har studert det både bak og foran nå;)

Skrevet

så teit at du ikke har fått d da..! men men, er liksom aldri noe som skal være likt og lett...;) ser i hvert fall bra ut på grafene som jeg har fått...!!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...