Glade meg:-)3 småjenter<3 Skrevet 7. april 2010 #1 Skrevet 7. april 2010 Ser ut til at den jævla tanta kommer denne pp også!!!! Jeg som hadde et lite håp siden tappen er som den er! Ja ja, bare å få med seg gubben til sengs når den ubedte tanta reiser igjen da!
..snøklokke.. Skrevet 7. april 2010 #2 Skrevet 7. april 2010 Er tappen lukket? Har du tatt test? Jeg har vært på ferie og er ikke oppdatert herinne, men ser mange "kjente" fjes er blitt graverte. Selv er jeg tre dager over ikm og ikke noen mens. Negativ test igår.
Glade meg:-)3 småjenter<3 Skrevet 7. april 2010 Forfatter #3 Skrevet 7. april 2010 hadde noe fargete slim på papiret etter jeg var på do tidligere, men er ikke mere. Har hatt litt mens symptomer, men tappen er høyt oppe, myk, flat, litt usikker på hvor åpen den er. Litt ivrig midt på dagen i går, tømte ned 0.5l vann og testet, leste etterpå at man før IKM bør teste på morgenurin og ikke drikke så mye! Men har en test til i morgen tidlig om ikke en tydelig tante er kommet. Hadde litt ømme pupper for en uke siden, etter det ikke noen tydelige graviditets tegn! Du da, noen tegn?
..snøklokke.. Skrevet 7. april 2010 #4 Skrevet 7. april 2010 Jeg har full tro på dette med tappe-tafsing jeg da, og om din er høy og flat så er det positivt! For ved mens er den jo helt lav, og kjempeåpen! Så håpet er der definitivt for deg. Jg har fast tappe-kontroll hver kveld, så er spent på hvordan den er senere. Ellers null tegn til noe som helst. Bare litt ømmere pupper nå enn for noen dager siden. og ømme brystvorter. Er redd jeg ikke har hatt ordentlig el, og at kroppen er forvirret og ikke helt vet hva dom skjer. (har pco). Lykke til med testen i morgen!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå