Gjest frøken_førstegangsprøver Skrevet 7. april 2010 #1 Skrevet 7. april 2010 Vi fikk se en kjempe aktiv og heeelt frisk liten GUTT!! Så da blir det en liten Liam i hus ved august/september tider! terminen ble flyttet to dager, fra 1.sept- 3.sept.. men det er jo ikke rare forskjellen!! Kjenner jeg plutselig ble litt mer kjent med leietakeren etter vi fikk vite kjønnet! gud så deilig!!
mamma til Jesper <3 Skrevet 7. april 2010 #2 Skrevet 7. april 2010 så koselig!! Hvilket fint navn dere har valgt. Kos deg masse med Liam fremover )
mamma til en snart to Skrevet 7. april 2010 #3 Skrevet 7. april 2010 Gratulerer så bra at han var helt frisk da. Liam var et fint navn skal på ultralyd i morgen jag. både gruer å gleder meg
Gjest frøken_førstegangsprøver Skrevet 7. april 2010 #5 Skrevet 7. april 2010 Tusen takk ja, det var det navnet vi begge falt for, så da var ikke valget vanskelig å ta 12.sept. mamma: oii..så koselig, det går nok så bra så, men skjønner hva du mener! jeg og var litt nærvøs. Vil du/dere vite kjønnet?
Gjest Skrevet 7. april 2010 #6 Skrevet 7. april 2010 Så gøy!! Gratulerer med en frisk liten gutt!! Jeg har termin 4.sept. og venter gutt selv! Blir med ett litt mer virkelig ja! Kos deg masse i tiden fremover med planlegging og shopping;) Liam er et nydelig navn, har tenkt på det selv! Klem
Zeke Skrevet 7. april 2010 #7 Skrevet 7. april 2010 Så moro, blir liksom litt mer virklig når du får se han og veit hva slags kjønn det er. Fikk beskjed om at me venter gutt selv i dag, så nå er det full diskusjon på guttenavn her i huset, hadde bare jente navnet klart he he he
Mamman til prinsesse Malin Skrevet 7. april 2010 #8 Skrevet 7. april 2010 Gratulerer Jeg har termin 2 september og vi venter også en gutt Han skal hete Tobias Masse lykke til videre
Gjest frøken_førstegangsprøver Skrevet 7. april 2010 #9 Skrevet 7. april 2010 Tusen takk så kjekt at det er flere prinse mammaer her får da si gratulerer til dere andre her også, dere med termin rundt samme tid som meg, hvilket sykehus hører dere til? Jeg havner i fredrikstad..så blir en time å kjøre dagen jeg skal føde, bor helt borti askim, så det blir nok artig! hehe!
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 7. april 2010 #10 Skrevet 7. april 2010 Jeg har visst også en liten prins i magen, og termin 9. sept :-D må være noe med tidspunktet hehe...
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 7. april 2010 #11 Skrevet 7. april 2010 Forresten dere som nettopp har vært på UL og fått vite kjønn, hvor sikker virket jordmoren? Her mente hun å kunne se både pung og tisselur, men hun sa at det var ikke helt enkelt å se...vil på en ny UL litt senere jeg...kanskje 3D, når kan man ta det?
Gjest frøken_førstegangsprøver Skrevet 7. april 2010 #12 Skrevet 7. april 2010 Jordmora jeg hadde sa at hvis detta var jente skulle hun si opp jobben, så tror nok hun var veldig sikker!! jeg er 19+0 i dag, og ikke skjønner jeg hvordan hun klarte å se det, men nå var vel jeg mer opptatt av å titte på det herlige hodet med foten (ja- foten) i munnen..hehe.. Jeg skal nok også på 3D, mener å huske at de anbefaler et sted fra 24. uke? nå må noen bare rette på meg hvis jeg tar feil! hehe
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 7. april 2010 #13 Skrevet 7. april 2010 Næmen så artig:)))) Gratulerer med gutt i magen! Har selv en gutt fra før og det er utrolig artig:) Kos deg med lille Liam i magen din! Klem
ingridmarie Skrevet 7. april 2010 #14 Skrevet 7. april 2010 Gartulerer så masse! Nydeligt navn! Ja, jeg synst også at man blir litt bedre kjent med den vesle i magen når man vet kjønn, og kan bruke navnet på den vesle i magen:) Nyt tiden fremover!
Sunshinebaby70_er mamma :) Skrevet 7. april 2010 #15 Skrevet 7. april 2010 Gratulerer så mye :) For en kjekk dag!!!
prinsen og mamma Skrevet 7. april 2010 #16 Skrevet 7. april 2010 Gratulerer med gutt:-) Venter også en liten Liam:-) Er veldig fornøyd med navnevalget! Lykke til videre!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå