Gå til innhold

E liten oppdatering fra meg og :)

Anbefalte innlegg

Ja da er jeg straks halveis i dette svangerskapet, på fredag runder jeg 20 uker :)

Har vært mye dårlig, oppkast, besvimelser og lavt blodtrykk, men har heldigvis fått god støtte av min mannen min hele veien, han har gått i full jobb men tatt seg seg av alt her hjemme i tillegg, handlet inn mat, laget middag, hjulpet 10 åringen vår med lekser osv osv, enneste jeg har klart å ta meg av er klesvasken.

Men nå har det endelig snudd, jeg kjenner kreftene er på vei tilbake, og gleden over at et lite barn vokser under hjerte på meg er stadig sterkere :) Har vært så sliten og nedbrutt, men nå snur det endelig.

Vi var på ultralyd sist mandag og da fikk vi den gledelige nyheten om at vi venter en liten gutt til, så da er det bare å ruge videre og vente på at august skal komme med vårt lille mirakel :)

Vi har alt snakket om at vi ønsker oss enda et barn 1 års tid etter denne lille karen er født, så her inne slutter jeg nok ikke å henge :)

Lykke, lykke til videre alle som er prøvere, ikke gi opp, dagen da testen lyser gravid er verdt alle de negative.

Sender babystøv til alle prøvere *******

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141691473-e-liten-oppdatering-fra-meg-og/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så bra at du nå er kommet ovenpå igjen! Tenk at du er kommet så langt allerede! Husker godt da du var så fortvilet over det sykepleieren sa til deg! Nyt resten av svangerskapet. Nå er det ikke så lang tid igjen før du har din lille gutt i armene:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...