-Lykkelig-med junispirer Skrevet 7. april 2010 #1 Del Skrevet 7. april 2010 Holder på med kort regime til mitt andre uttak. Første forsøk hadde jeg Synarela nesespray og Menopur 150 IE. Ble da litt overstimulert med 30 + eggposer på kontrollen før uttak. Måtte gå noen ekstra dager på nesepray, og slutte på menopuren. Fikk da ut 16 egg. Dagene før kontrollen ble jeg fryktelig trett og utmattet, som legen da sa var et symptom. Måtte drikke masse vann de neste dagene. Tilbake til spørsmålet mitt. Noen som har opplevd overstimulering ved kort regime? Går også denne gangen på Menopur 150ie og begynte i dag også på Orgalutran. I dag har jeg utover dagen blitt fryktelig trett og sliten, i tillegg til at magen er øm. da jeg snakket med sykepleier før påsken, virket det som hun stusset over at jeg gikk på Menopur siden jeg ble litt overstimulert av den første gangen. Kan ikke si jeg ønsker en lik situasjon igjen. Vil ha færre og bedre egg enn sist. Bør jeg allerede nå øke inntaket av vann? Drikker fra før ca 1,5 liter på jobb pluss det jeg drikker om em/kvelden. Håper noen har noen tips til meg. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141691218-overstimulering-ved-kort-regime-noen-som-har-blitt-det/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå