Gå til innhold

God nyhet hos gynekoog idag !!! :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært hos gynekolog idag , og fått bare gode nyheter :) Har hatt to kjemiske graviditeter etter hverandre og ville sjekke meg, i forhold til om det var pga muskelknuter.For et år siden var jeg hos en annen gynekolog som sa jeg hadde muskelknuter på livmoren. Jeg ble veldig overrasket da, for kjenner to som har muskelknuter og de har svært store blødninger under mensen, og det har jeg aldri hatt... Men den private gynekologen jeg var hos idag fant ingen muskelknuter. Kan de bare bli borte av seg selv?? , trodde de heller vokste jeg... eller har hun forrige gynekologen sett feil. At det aldri var noen knuter der.. I hvert fall er det sikkert at jeg stoler mer på den private legen, :) for han har mer avansert ultralyd. Jeg hadde også optimale forhold for å kunne bli gravid så har nok bare hatt litt uflaks i forhold til to de to kjemiske graviditetene. Nå er jeg glad, og håper på at spiren sitter neste gang.

Lykke till alle prøvere her !!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

lykke til ;) den forrige gyn så nok sikkert feil! kjør på!

Skrevet

Jeg fikk helt plutselig en muskelknute i livmoren under mitt første svangerskap. Den forsvant av seg selv, og jeg har ikke sett noe til den hverken før eller siden. Så de kan nok forsvinne spontant.

Lykke til med prøvinga:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...