Gleder_oss m. komplett familie Skrevet 7. april 2010 #1 Skrevet 7. april 2010 Mye grynting, knirking og snøfting...Noen som også har det slik? Er nesten umulig å sove i samme rom jo. Hun ligger med øynene lukket, så går utifra at hun sover!
Romeren Skrevet 7. april 2010 #2 Skrevet 7. april 2010 Sånn var det hos oss også, så det er helt vanlig. Det går over!
ett til! Skrevet 7. april 2010 #3 Skrevet 7. april 2010 akkurat sånn var det hos oss begge gangene også,skulle tro man lå på samme rom som en gammel mann! det går over når de er et par mnd:)
♥Bubble♥ Skrevet 7. april 2010 #4 Skrevet 7. april 2010 Jenta mi er også sånn, hun er 5 uker nå. Det er dlitt litt bedre enn det var en stund
knerten09+ knerteline11 Skrevet 7. april 2010 #5 Skrevet 7. april 2010 Helt vanlig, tror det gav seg sånn rundt 3 mnd mener jeg å huske. Jeg ble veldig overrasket over hvor mye lyd som kunne komme fra en så liten baby.
Mamma til en Prins<3Juli-spire Skrevet 7. april 2010 #6 Skrevet 7. april 2010 hehe Sånn hadde vi det også. Vi var til og med hos legen med han vi! Han er første barnet vårt, så jeg ble jo selfølgelig veldig bekymra! Men det gav seg, sånn som de andre over seier Vår var vell ca 2 Mnd når det gikk over..
alvesnuppa <3 Skrevet 7. april 2010 #7 Skrevet 7. april 2010 Hehe. Jeg husker jeg lurte fælr hvs det var som skjedde! En så liten og søt baby, kunne vel ikke lage så mye lyd? Men JODA! Heelt normalt, desverre. Etter 4 uker, uten at jeg hadde fått sovet så veldig mye, måtte vi bare plassere henne på naborommet. Og ja, det går over
Gleder_oss m. komplett familie Skrevet 7. april 2010 Forfatter #8 Skrevet 7. april 2010 Hjertlig takk for svar :-) Godt å se at dette er helt normalt og at jeg snart kan regne med roligere netter igjen, hehe (hvis ikke det er andre saker som dukker opp da ;-)) Utrolig at den lille kroppen for det til.. Klarer jo faktisk ikke å etterligne de høye lydene selv engang, hehe ;-) God kveld!
samuraibeibi Skrevet 7. april 2010 #9 Skrevet 7. april 2010 Her også (7 uker) - men det er så galt at han våkner av det selv hver natt, gråter og sliter litt med å puste. Vi har iallefall fått henvisning til øre-nese-hals avd. for å se om det kan være noe, f.eks polypper. Ellers sa legen at dette var vanlig for små babyer pga at strupehodet var litt slarkete, dette vil stramme seg etterhvert. Det er sikkert det som er tilfellet for de fleste.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå