Gå til innhold

om 1,5 time skal jeg på sykehuset...

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Nå er det 1,5 time til jeg har time på sykehuset, vet ikke hva som skal skje, om vi bare skal prate om abort, eller om det skjer noe i dag. Fant ut at jeg var gravid for litt siden. Det kunne ikke passet dårligere.

I desember 08 fikk jeg en fantastisk datter, hadde permisjon fra studiene når jeg var hjemme med henne, og nå holder jeg på å gjøre ferdig mastergraden min. Den skal leveres i begynnelsen av juni, og da får jeg kanskje drømmejobben. For meg er det drømmejobben over alle jobber, men jeg ville gladlig ofret den for et barn dersom jeg kunne. Samboeren min er snart ferdig med utdannelsen sin, men det er et år igjen, og jeg har liten sjanse til å få en jobb i tiden jeg har tilgjengelig for å klare å bygge opp foreldrepenger.

Jeg vil så gjerne være gravid, og har tenkt å kjøpe tusen lottokuponger idag, hadde jeg vunnet i lotto i kveld hadde jeg satt meg ned og nytt å være kvalm og uggen...

Samboeren og jeg er skjønt enige om at dette suger BIG time, men at vi har ikke mulighet til å gi vår kjære lille datter det livet vi synes hun skal ha dersom vi ikke får økonomien i orden...

Livet er ikke lett...

Fortsetter under...

Jeg ville ikke tatt abort pga økonomi. Det finnes flere alternativer enn de pengene en har rett på. Og om utdannelsen din skulle tatt ett år lenger, så er ikke det noe krise, det går alltid an å ta igjen.

Beklager at jeg ikke kan gi deg noen støttende svar, men når du sier at du virkelig vil være gravid, men kan ikke pga økonomi, så er det noe som skurrer for meg. Jeg er redd du kommer til å angre i ettertid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...