meg & mine små Skrevet 7. april 2010 #1 Skrevet 7. april 2010 Det er den tiden på året igjen. Hvilke medesiner er mest brukt blant de som ammer?
Lillemor&Gutta Skrevet 7. april 2010 #2 Skrevet 7. april 2010 Legen anbefaler vel ingen men leste en artikkel i fjor der det var skrevet at medisiner som zyrtec og loratadin var det veldig lite (type nesten ingenting) som gikk over i melka. Hør med legen hvis du blir veldig plaget så hjlper han deg
Mini09&Lille12 Skrevet 7. april 2010 #3 Skrevet 7. april 2010 Jeg fikk loratadin, men fikk beskjed om at babyen kunne bli trøtt av de. Så går jo over i melka da. Hør med legen din du. Du kan jo prøve no alternativt også? Akupunktur i ørene hjelper meg veldig.
Tigerpote Skrevet 8. april 2010 #4 Skrevet 8. april 2010 Zyrtec/Cetirizin er friskmeldt både for gravide og ammende. Jeg tar Cetirizin 10 mg 365 dager i året, både som gravid og ammende iallfall. Men hør med legen din.
meg & mine små Skrevet 9. april 2010 Forfatter #5 Skrevet 9. april 2010 Takk for mange gode svar. Neste stopp blir legen, men veldig fint å vite litt før jeg går der også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå