Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når begynner dere på sprøyter ved kort regime og hvor mange dager går det da med sprøyter til uttak

og innsett?Jeg teller dager fordi jeg vil jo så gjerne ha et forsøk før sommeren og det er ikke sikkert jeg rekker pga sommerferie.Ringte på sykehuset men jeg følte meg ikke så klok etterpå:)de sender meg brev med dose og sånt men ikke datoer da det er mange som skal inn rundt pinsen og da får nok ikke jeg plass og da henger det nok i en tynn tråd om jeg ikke får mens akkurat på dagen for å rekke det neste mnd oxo før ferie,men,men jeg krysser fingre...

Synes det her er vanskelig...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man starter på dag 1-3 (litt forskjellig praksis) Jeg gikk 14 dager på sprøyter, en dag medisinfri og så uttak. Det er litt forskjell på hvor mange stikkedager det blir avhengig av hvordan eggene utvikler seg.

Datoer vil du ikke får tilsendt men over telefon når du ringer inn mensen pga at de avhenger av når du får mensen. Det har nok ikke noe med pinsa å gjøre. At det kan bli fullt pga pinsa er en annen sak... :-S

Skrevet

Ved min klinikk starter man dag 2-3. Jeg gikk på sprøyter i 8 dager ved det forsøket. For meg var det den korteste sprøyteperioden jeg har hatt, ved alle seks forsøk med langt regime har jeg gått på stimulering flere dager.

Skrevet

Takk for svar :)

Jeg har et håp hvis hele prosessen tar ca 14 dager, men det er vel vanskelig å vite fordi det er jo ettersom og individuelt :)

Jeg håper på at mens kommer til samme tid hver mnd

så rekker jeg 1 nytt forsøk før sommeren,men går ikke det så må jeg jo bare vente til i august:) Jeg trøster meg me at da er det en mening at jeg ikke skal bli med før ferien :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...