cini Skrevet 7. april 2010 #1 Skrevet 7. april 2010 Jeg er da endelig bikket de 12 første ukene og fredag skal jeg til første svangerskapskontroll og gleder meg til å få konstantert at jeg virkeliger er gravid! har nemlig vært litt plaget med tanken : " herregud, hva om der ikke er noe?" kjenner til ei som har hatt ikke mindre enn 3 innbilte svangerskap, så tror jeg henger meg litt opp i historien hennes!
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 7. april 2010 #2 Skrevet 7. april 2010 Hehe kjenner meg godt igjen der gitt...trodde virkelig ikke det var sant, men når jeg hørte hjerteslagene ble jeg helt sånn "wah det ER jo noe der!"...jeg skal på første UL nå om noen timer, og jeg er enda ikke helt sikker på hva vi kommer til å få se der for å si det slik...nervøøøs!
pytten Skrevet 7. april 2010 #3 Skrevet 7. april 2010 Jeg har det akkurat sånn som dere beskriver, men har heldigvis fått sett at det faktisk "er noe" to ganger på ultralyd når jeg begynner å tvile hører jeg hjertelyden med angel sound. hehe.... dere har kanskje ikke vært så plaget med sterke symptomer på graviditet dere heller da?
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 7. april 2010 #4 Skrevet 7. april 2010 Nei, hehe...skuffende lite faktisk. Selv om jeg forstår at jeg skal være glad til, så hadde det faktisk vært litt greit å få noen påminnelser i ny og ne, utenom humørsvingningene som jo kan skyldes andre ting også. Men nå har jeg jo bittelitt mage, stripe fra navlen og ned og noen fiiine hår rundt navlen hahahah....og ømme pupper....men likevel, det er liksom ikke noe man tenker over så ofte!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå