lundie-Emilia+1 til-HØYGRAVID! Skrevet 7. april 2010 #1 Skrevet 7. april 2010 Herregud, jeg er GRAVID!!! Det klaffet med en gang! Jeg trodde jo at jeg fikk mensen for et par dager siden, men det viser seg da at det var en festeblødning istedenfor! Det er såvidt jeg klarer å skrive fordi jeg skjelver sånn.. Hehe. Kjøpte en 2-pack på apoteket i stad, og fikk en svaaak strek.. Akkurat slik som sist! Tenkte igjen at jeg var dum som ikke kjøpte en digital en, så jeg slapp å være i tvil nok en gang! Hehe. Såå, jeg løp på apoteket igjen og kjøpte en digital med ukesindikator. Er bare 4 uker på vei, så det er jo sinnsykt tidlig enda.. Menmen.. Det bor hvertfall en bittebittebitteliten spire inni magen min Menstermin er 19 desember, så dette blir spennende! sambo har bursdag 21, og min søster har 30. Gikk en uke over med Emilia, så det kan godt hende at dette blir et romjulsbarn. (om alt går bra selvfølgelig, noe vi krysser fingrene for!) Hadde aldri trodd det skulle gå på første forsøk! Regnet meg frem til ca EL og sa til sambo at nå skal vi ha oss hver dag denne uken. Ble vel en 4 ganger ca, på kvelden, så jeg sov med sæden i meg (dritekkelt, I know!). Det var det eneste. Dette høres jo litt dumt ut også, men sier det likevel.. Jeg hadde en "pep-talk" med kroppen min og sa til den at "hør her, nå skal du bli gravid". Noe som hjalp tydeligvis! Hehe Jo, tegn på symptomer.. Har kjent at jeg har hatt en del vondt i hodet det siste, og har kjent en slags kiling i magen. Var noen dager jeg syns det var ubehagelig å ligge på magen pga puppa. Tenkte for meg selv at det bare var noe jeg VILLE kjenne, så det er først nå jeg kan kjenne at det ER symptomer Joo, også fryser jeg, HELE tiden. Er skikkelig frossen og må ha pledd på meg inne.. Masse lykke til videre jenter! Håper vi ses snart inne på 1-tri Mvh en overlykkelig og skjelven vordende 2-barns mamma..
Schrødingerkatta Skrevet 7. april 2010 #2 Skrevet 7. april 2010 Å så morro å høre :-) Da er vi ganske likt vi da, jeg fikk positiv hos lege i dag :-))) Ønsker deg masse lykke til :-)
lundie-Emilia+1 til-HØYGRAVID! Skrevet 7. april 2010 Forfatter #3 Skrevet 7. april 2010 Takk for det! Gratulerer, og lykke til til deg også! Når har du termin? Min menstermin er hvertfall 19 des!
Vårbarnet med to små Skrevet 7. april 2010 #5 Skrevet 7. april 2010 Gratulerer så masse! Min menstermin er 16. desember Jeg testet positivt i dag jeg også!!
Perle79 gravid med nr 2 Skrevet 7. april 2010 #6 Skrevet 7. april 2010 Grattis til deg også!!!! Snakk om å få det til med en gang! Lykke til. Sees i desemberklubben!
Schrødingerkatta Skrevet 7. april 2010 #7 Skrevet 7. april 2010 Jeg har termin 14. desember regnet ut fra 1. dag av siste mens :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå