Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei hei.

jeg er 14+4 idag, å har de siste dagene(maks 2 ganger om dagen) kjent dunk i magen.

er andregangsfødene, å merket de tidlig forige gang men da var det den boblemde/sommerfugl lignende følsen lenger før dunkingen.

denne gangen varte ikke sommerfugl følsen så lenge.

kan det være spark?

når kjente dere sparkingen?

Videoannonse
Annonse
Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Klart det kan være det! Jeg kjente også flere tydelige dunk når jeg var rundt 13-14 uker, selv om det er kjempetidlig! Har fremdeles til gode å kjenne disse sommerfuglvingene folk snakker om. Har nå de siste dagene kjent noen små bobler eller noe, men er ikke helt sikker på at det er fosteret jeg kjenner. Da var det bedre med disse tydelige dunkene som nesten gjorde litt vondt :-p

Er 17+2 i dag!

Skrevet

kan godt tenkes at det er den lille som vil hilse på ja:) er selv i uke 12+5 i dag og har kunnet kjenne en bitte liten "fiskehale" som har plasket litt, kjennes hvis jeg har litt stram bukse på, og bøyer meg litt fram....snedig. Forrige gang kjente jeg liv i uke 15....

Gleder meg til at det begynner og romstere i magen hver dag, håper denne har samme døgnrytme som junior på 2 år har. han var veldig sktiv i magen om dagen og kvelden, og sov heldigvis på natta;) Da nattsøvn er nesten hellig for meg, hvis ikke har du gravidcilla her!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...