Gjest Skrevet 7. april 2010 #1 Skrevet 7. april 2010 ...etter nesten 2,5 år her inne... 2 MA'er i løpet av den tiden, så er litt skrekkblandet fryd.. men denne gangen skal d gå bra ) Min oppskrift ?? hehehe.. Har prøvd alt, men d jeg tror hjalp meg mest er Efamol. Har oxo tatt 2 sykluser med bidronninggelé, fikk veeeldig sen EL pga den og hadde ikke tenkt å bruke den mer.. hehe.. ironisk.. Så har jeg tatt Vitex i 2 sykluser; skal visstnok ha fått infertile kyr til å kalve igjen.. *ler* Har tatt Chlorella, mega B-stress og sink. Mannen har tatt sink og selen. Bestemte meg tidligere i år for å bli gravid i mai, så har kaaaaanskje slappet av mer.. eh.. Og har brukt CB Fert.monitor, hadde d ikke vært for den hadde jeg ALDRI blitt gravid denne pp, fordi EL kom en hel uke senere enn vanlig. Den blir forøvrig lagt ut for salg, men ikke før om et par mnd... Så da skal vi ha julebaby ))
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 7. april 2010 #2 Skrevet 7. april 2010 Weeeeeee!!!!!!!!!!!!!!! Gratulerer så mye!!!! Dette fortjente du. Denne gangen går det nok helt fint. Ønsker deg masse lykke til i tiden fremover. Dette var gøy å lese nå som jeg sitter med 2 morgengretne tenåringer rundt meg, hihi. klem
Bringebærmamma 160611 Skrevet 7. april 2010 #3 Skrevet 7. april 2010 GRATULERE ;-D Fingre krysses for deg, denne gangen går det bra!!! ;-) Får du oppfølging med tidlig UL siden du har hatt to MA? Jeg fikk beskjed på sykehuset at jeg måtte ringe fastlegen min og be henne sende en rekvisisjon til sykehuset om tidlig UL så fort jeg stod med en positiv graviditetstest i hånda slik at jeg kunne komme til tidlig UL (uke 6-7) Gratulere igjen ;-)
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 7. april 2010 #5 Skrevet 7. april 2010 GRATULERER!!! :D:D:D *wheeee!!* Endelig kan vi "sparke" noen langtidsbeboere avgårde! Kos deg, og ja! Denne gangen går det bra!! *ruller meg i babystøvet* Hihi! For en fantastisk julepresang!
Carina har to små gull Skrevet 7. april 2010 #6 Skrevet 7. april 2010 Så hærlig!!!! Gratulerer så utrolig masse Masse lykke til!!!!
White*Angel Skrevet 7. april 2010 #7 Skrevet 7. april 2010 Vel fortjent! Gratulerer så kjempe mye! Det må være en helt ubeskrivelig følelse:) Begynner på pergo om 3-4 mnd jeg, så jeg kunne godt ha tenkt meg å kjøpe av deg CB Fert.monitor!=) Masse masse lykke til videre:) Nyt følelsen og ikke stress.
Lillemy36 Skrevet 7. april 2010 #8 Skrevet 7. april 2010 hei snart Baby. Gratulerer med spire i magen:-) må være en deilig følelse. Masse lykke til:-) Har ett spm til deg; Du har ikke tatt alle disse tilskuddene på denne syklusen?? Og var inne å leste litt om efamol, er det den som er laget av blomster eller fiskeolje?? går ut i fra det er den av blomster utra bruksområder:-) Skader vel ikke å prøve dette??:-)
Perle79 gravid med nr 2 Skrevet 7. april 2010 #10 Skrevet 7. april 2010 Gratulerer til deg også!!!!!! Du har vært her inne mye lengre enn meg! Dette fortjener du virkelig!!! Tenk 2,5 år -det er lenge det! Blir hyggelig å gå inni desemberklubben sammen med deg Lykke til
Gjest Skrevet 7. april 2010 #11 Skrevet 7. april 2010 Tusen hjertelig takk !! Blir helt rørt her jeg sitter.. ) Forøvrig er følelsen en smule uvirkelig, og jeg vet at de nærmeste ukene nå blir SCARY... Men har en god følelse ) Håper bare såre pupper og kvalme setter hardt inn (skal vel få angre DE orda... hehehe) Spiren får værsågod å holde seg der inne til litt før jul (kan godt få komme en uke før tiden... hehehe) Lillemy: Efamol er nyttlysolje (bestiller på www.caredirect.no, billigere enn helsekost) Syns den er kjempegod !! Og jo, jeg har tatt alle tilskuddene... Bringebærmamma: sist jeg mistet og var på sykehuset, så sa legen der at jeg skulle drite i fastlegen og ringe direkte dit når jeg ble gravid igjen. Jeg skal ha oppfølging. Jeg er 39 år, så jeg hadde fått tidlig UL uansett ) Blir spennende å følge med på dere som er likt på vei oxo ) Regner med jeg vil være her inne en stund til... Håper dere følger etter FORT !!!
monca*84*j12 Skrevet 7. april 2010 #12 Skrevet 7. april 2010 Ååå dette er fantastisk! Vi har jo prøvd like lenge.. (jan08) Det er så godt og se at slitere også får det til! Jeg har ikm rett rundt hjørne, og håper jeg kan følge deg over i desember klubben! Lykke til, denne gangen går det bra! klemklem
Musemor med tre søte små Skrevet 7. april 2010 #13 Skrevet 7. april 2010 Gratulerer så mye vennen. Dette har dere virkelig fortjent. Skal se at spiren klorer seg fast i 9 mnd denne gang. Kos det i svangerskapet, og lykke til på ferden ;-)
Gjest Skrevet 7. april 2010 #14 Skrevet 7. april 2010 Tusen takk, ♂ + ♀ = ♂ ) Takk takk, regner med du følger på, Monca84 *sender deg litt xtra babystøv* )
Ella78 m/ A&M Skrevet 7. april 2010 #15 Skrevet 7. april 2010 Gratulerer så mye! dette har du fortjent!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå