gutt 06 og jente nov 2010 Skrevet 7. april 2010 #1 Skrevet 7. april 2010 nå er det ikke mange timer igjen til jeg endeli får svaret på hva som forgår,er så bekymret,i dag er 3 dag med blødning,så skal være gla når jeg får ett svar,og ting blir mer avklart. så jeg håper det beste ....
Gravid30 *Har født ei datter* Skrevet 7. april 2010 #2 Skrevet 7. april 2010 Ønsker deg masse lykke til kjære deg på ultralyd. Krysser fingrene for at alt er bra med den lille i magen din. Godt du får ultralyd i dag. Hvor langt er du på vei nå?
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 7. april 2010 #3 Skrevet 7. april 2010 masse lykke til idag!!! går sikkert fint:) jeg har vært plaget med blødninger i 4 uker snart og sett liv 2 ganger.... men skal inn igejn idag på sjekk for sikkerhetsskyld....tvi tvi;) håper det beste for oss begge!!xxxxx
Gravid30 *Har født ei datter* Skrevet 7. april 2010 #4 Skrevet 7. april 2010 Masse lykke til for deg også tøysekoppen:=) Dette skal gå bra for deg også. Krysser fingrene. Må høre hvordan det har gått for deg etterpå da. I dag er jeg 11+1. Ikke lenge igjen til 2.tri. Merker jo ikke at jeg er gravid jeg. Annet enn at magen eser ut.
gutt 06 og jente nov 2010 Skrevet 7. april 2010 Forfatter #5 Skrevet 7. april 2010 er 8 + 4 i dag fikk se ett pitteliteduppesnuppe på 1,5 cm og hjerte slo som d sku og alt var i orden så nu er det bare å håpe at alt stabilisere seg og at spira mi vokser vidre !! var gøy å se og ikke minst bli det bra for nattesøvna!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå