Anonym bruker Skrevet 6. april 2010 #1 Del Skrevet 6. april 2010 Må bare få ut litt frusterasjon . Mistet vår lille spire i en MA for to uker siden. Noe som var helt forferdelig. Graviditeten var ikke i planen, men det skjedde nå bare. Å vi begynte raskt å glede oss. Etter at jeg mistet, etter 9 uker fant de ut at jeg har en skillevegg i livmoren. Denne kan gjøre at det er større sjangse for abort. Har nå snakket med Ullevål, for å få operere dette. Meeen det er jo så ekstremt lang ventetid på alt. Først to mnd venting på MR time noe jeg MÅ ha, å så er d vel over en mnd venting på operasjon, eller mer. Så kan vi kan kanskje prøve igjen etter et par måneder. Sluttet å blø nå før helgen, og tok en graviditetstest igår. denne var negativ. Så da er alt ute, noe jeg er veldig glad for. Idag har jeg kjent stikkinger i brystene, magen. Akkurat som el er på vei. Å joda, når jeg tok test så var det to svake streker der. Enten har jeg vel hatt el akkurat, eller den er påvei..? Å guuuud jeg har bare sååå lyst til å prøve!!! Vil så gjerne bli gravid igjen. Vet det er sykt egoistisk av meg å i det hele tatt tenke tanken ,men .. har jo ikke lyst til å vente.. Savner sånn å være gravid. Noen som har gjennomført en graviditet med skillevegg? HVIS jeg skulle bli gravid nå, er det noe jeg eventuelt kan gjøre for at det er større sjangse for at det vil gå bra denne gangen? Vet jeg bare burde vente på operasjon. Vil jo helst slippe gjennomgå en ny MA, eller SA. Men man kan jo raskt se hvor spiren er festet? Så vil man vel da finne ut om skilleveggen kan føre trøbbel? Alle kan jo oppleve abort, men vet at fester egget seg i skilleveggen er d større sjangse for det. Noe som skjedde meg sist. Måtte bare få ut litt frustrasjon!!!! Vil sååå gjerne bli gravid igjen jeg Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141689522-el-n%C3%A5-og-vil-s%C3%A5-gjerne-pr%C3%B8ve-igjen/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå