vinterkyss *gutt+jente+gutt* Skrevet 6. april 2010 #1 Skrevet 6. april 2010 Idag var jeg på ultralyd for å finne ut hvor langt jeg var på vei... Hadde en positiv grav.test 1 april (denne tok jeg fordi jeg syns jeg kjente spark i magen) Har visst gått med baby i magen i ca. 20 uker uten å vite noe... Får nærmere termin til torsdag da jeg har fått time til ordinær ul... *sjokk-skadet*
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 6. april 2010 #2 Skrevet 6. april 2010 Oisann! Det var ikke småtterier! Gratulerer da! Blir spennende å høre hvordan det går på ordinær ul.. Tenk å merke man er gravid med å kjenne spark i magen da! så artig.. Lykke til!
vinterkyss *gutt+jente+gutt* Skrevet 7. april 2010 Forfatter #3 Skrevet 7. april 2010 Kjenner jeg er stressa jeg Blir nr.4 i løpet av 5,5år... Minsten er bare 11mnd... Hujej... Oppdaterer imorra jeg
Sunshinebaby70_er mamma :) Skrevet 7. april 2010 #4 Skrevet 7. april 2010 Oisann....!!! Litt av en overraskelse da Skjønner godt du blir litt stressa med en liten på 11 mnd - men det kan lett gå godt Lykke til!!!!
april09 & oktober10 Skrevet 7. april 2010 #5 Skrevet 7. april 2010 Oj, så sprøtt!!! Hehe, klarer ikke å forestille meg å føle spark i magen, og så få greie på at man har fullført halve svangerskapet allerede Skjønner godt at du er *sjokk-skadet* Regner med du har vært i fin form fram til nå, og det er jo kjempebra!!Lykke til videre!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå