Gå til innhold

Syklusdag 40 coming up...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dumme lange syklus...

Trodde først jeg hadde el på dag 19, men det kan jeg jo umulig ha hatt. FF (jeg temper) mener nå i stedet at jeg har hatt el på dag 28.. det er jo en vanlig syklus lengde bare det.

Blæh!

Og dette var min første pergokur. Dobbel til og med. Jeg trodde jo da jeg fikk resepten at jeg "egentlig ikke trengte den", at min manglende eggløsning var et engangstilfelle som jeg tilfeldigvis oppdaget fordi vi skulle starte prøvingen.

Dobbel blæh!

Ha ha, tenkt - jeg tok graviditetstest på det tidspunktet jeg hadde el.... snakker om syklus forvirring :-S

Vel, det var min utblåsning - kanskje andre også har langtrekkelige sykluser? Flere i samme båt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Forrige syklus fikk jeg el på dag 25 og hele syklusen varte i 41 dager. Så ja, det er kjipt å måtte gå så lenge å vente! Men.. Så lenge eggløsningen kommer!

Har hatt lange sykluser på alt fra 35-63 dager. Tror jeg. Og uten eggløsning! Men begynt med bidronninggele, og det så ut som om det gjorde susen :) Jippii!

Hehe..men "godt" å se det ikke bare er meg som sitter med lange sykluser..kjedelig når en har så få sjangser i forhold til andre...

Skrevet

bidronninggele ja, kanskje man skulle prøve det.. Er det noe lignende damiana mon tro? Jeg sitter også her med uregelmessige sykluser. På dag 31 nå, uten tegn til hverken det ene eller det andre..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...