Gå til innhold

Molly?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Går det an å bruke på et barn, eller egner det seg bedre som kattenavn?Har fått navnet på hjernen, men er ikke helt sikker på hva jeg egentlig syns om det...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjenner litt på det samme... Liker navnet, men samtidig ikke helt sikker på om jeg kunne brukt det. Traff en herlig gammel dame i fjor som het Molly, det var da jeg falt for navnet:)

Skrevet

Synes det er kult og litt søtt. Skulle alltid hete det når vi lekte da vi var små. Dette pga Molly i Annie ;-) Og hun er jo veldig skjønn!

Skrevet

Jeg syns det er kjempestilig!! Hadde ikke brukt det selv, men syns det er superkult når jeg hører om barn som heter det...

Skrevet

Jeg syns Molly er kjempetøft og søtt. Men er litt usikker selv, ville nok ikke brukt det selv.

Skrevet

Jeg syns dt er utrolig pent og søtt, og ville likt det veldig godt på andres barn, men også usikker på om jeg kunne brukt det selv.

Skrevet

Molly er sjarmerende, morsomt og fint. Det kan helt fint brukes på ei lita jente!!! Har du sett bildebøkene/pekebøkene med musa som heter Molly?

Skrevet

Kattenavn. Liker det ikke på barn nei.. Hva med Milla/Mille/Millie?

Skrevet

Hehe det er koselig, men spørs om det blir en liten Molly. Syns det kan passe for liten jente, men er et navn man kan "vokse fra" kanskje. Tenk å presentere seg som Molly på jobbintervju! Kanskje jeg skal spare det til katten :) Tusen takk for innspill.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...