Gå til innhold

CB, kan den bli for gammel?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da er det vel påtide å "komme ut av skapet" som prøver igjen. Vi prøvde en periode for noen år siden, satte det på vent da resultatet lot vente på seg.

Så nå er vi i gang, hadde IKM tidlig i forrige uke, men da den kan varriere noe har jeg ikke vektalgt det noe særlig, tok en CB digital test jeg har hatt liggende siden forrige runde på lørdag, den var negativ, så jeg har venta på tanta jeg da. Men hun er ikke kommet, kan CB ha vært "forgammel", hva er oddsene for at den var feil? Erfaringer noen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mente det skulle stå Dato på pakningen jeg men,,,

Det viktigste er hvertfall at den ligger tørt.. At den ikke drar til seg noe fuktighet, som feks på fuktig bad.. Men tror egentlig de varer rimelig evig jeg da .)) Lykke til :))

Skrevet

CB går ut på dato et år etter produksjonen, virkningen er ikke den samme lenger.. Ei venninne av meg testet med en CB som var gått ut på dato, den viste negativt (IKKE GRAVID), så hun slo seg til ro med det, men etter at TR uteble i yterligere 1 månde gikk hun og kjøpte en ny test, og den ble "GRAVID" før 1 minutt var gått. Så kan hende, men bedre (tror jeg) at du venter litt og ser om TR kommer, om den ikke gjør det, så er det jo bare å kjøpe en ny test.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...