nifficat Skrevet 6. april 2010 #1 Skrevet 6. april 2010 Hei. Vet noen her hva som er best av puregon, gonal og menopur? Jeg har bare brukt de to første, men synes å ha lest at man kan få bedre kvalitet på eggene med menopur? Hva er best av cyclogest og crinone? Jeg skal ha fryseforsøk nå, og har fått resept på crinone. Men jeg har endel cyclogest igjen fra forrige forsøk, og lurer på å bruke det. Er det noen som har brukt prednisolon og klexane på fryseforsøk? Veldig takknemlig om noen kan svare meg.
Nurket1 - prøver 2010 Skrevet 7. april 2010 #2 Skrevet 7. april 2010 Hei Niffi... vet ikke om det er noe fasitsvar jeg? Jeg har alltdi hatt best uttelling på Puregon både mht antall egg og resultat...menopur skal gi færre egg, men bedre...særlig på voksne damer...men vet ikke? Sist forsøk gikk vi ned i dose og kun Puregon...få egg ut...men bingo! Gonal-F brukte jeg en gang og da ble forsøket avbrutt pga dårlig stimulering... Rent praktisk liker jeg Puregon best....mer dill med Menopur... Tror dette bør forskest litt på av legen...derfor viktig å prøve ut litt forskjelig? Og finne en lege som ikke bare gjør det samme hele tiden? Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå