meg & to små vampyrer Skrevet 6. april 2010 #2 Skrevet 6. april 2010 Jeg vet ikke. Jeg har hørt at fuktighetskrem er lurt uansett....
prekæs Skrevet 6. april 2010 #3 Skrevet 6. april 2010 Siden 4 av 5 rynker kommer av sola, tror jeg man gjør lurt i å ikke sole ansiktet i det hele tatt. Må jo være verdens beste forebygging i hvertfall. Jeg tuller ikke, og noe farge får man på tross av caps, solfaktor 25 og alltid ryggen til sola. Nå er det jo ingen hemmelghet at jeg aldri soler meg, men svak farge klarer jeg ikke å unngå.
blond Skrevet 6. april 2010 #4 Skrevet 6. april 2010 Vann, spise sunt, bruke solkrem, unngå solen klokken 12-15, unngå koffein, ikke røyke, sørge for nok søvn og unngå stress.
Anonym bruker Skrevet 6. april 2010 #5 Skrevet 6. april 2010 nja vet ikke jeg. Har brukt antirynkekrem i 10 år. Er nå 35 og har ikke en eneste rynke... om det er derfor vet jeg ikke, men jeg bruker det i tilfellet..hehe.
Anonym bruker Skrevet 6. april 2010 #6 Skrevet 6. april 2010 Hva slags merke? Har ikke råd til noen dyr krem uansett Ellers soler jeg meg lite, aldri i solarium. Drikker lite kaffe, røyker ikke. Blir kanskje for mye indre stress og lite søvn men HI
Anonym bruker Skrevet 7. april 2010 #7 Skrevet 7. april 2010 Har vekslet mellom forskjellige rynkekremer. Men det er de som kjøpes i dagligvaren. Nå har jeg derimot kommet over et annet produkt som jeg nok skal kjøpe i tillegg Marine Matrix heter det. Søk på nettet Jeg har derimot røyket i 17 år (sluttet nå). Er ikke så veldig flink til å drikke vann. Moderat med alkohol. Er ikke den som ligger og soler meg i tide og utide (tror forresten det her MYE å si for rynkene). Men til syvende og sist tror jeg arv har stor betydning!! har din mor mye rynker, er det stor risiko for at du også vil få det Min mor er snart 55 og har svært lite rynker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå