Isopora Gravid♥ Skrevet 6. april 2010 #1 Skrevet 6. april 2010 Jippiiii! Vet egentlig ikke om jeg tør juble.. har egentlig vist det i halvannen uke, men ikke klart å slippe meg løs. Selvfølgelig veldig glad! Men samtidlig livredd.. prøver å tenke positivt! Vi skal ha desemberbarn! hurra! Denne gangen SKAL det gå BRA! Det er verdt det altså! 3 grusome uker med overstimulering, de to siste på sykehuset. tapping av 18 liter væske fra buken, mye smerter og psyke i ubalanse. og ikke minst første påske på jeg vet ikke hvor lenge jeg ikke har vært på fjellet med familien. men.. JEG ER GRAVID! HURRA! og i dag blei jeg skrevet ut av sykehuset. nå skal jeg bare bli frisk Og nyte graviditeten! bare holde ut i to uker til UL 5 uker på vei i morgen. Vi skal ha barn! vi skal! JAAAA!! :) Måtte bare få det ut..
Vår tur? ♥desembergutt 11♥ Skrevet 6. april 2010 #2 Skrevet 6. april 2010 Gratulerer så mye:D Så vel fortjent etter alt du har vært gjennom!!!! Masse lykke til videre:)
Nurket1 - prøver 2010 Skrevet 7. april 2010 #4 Skrevet 7. april 2010 Lykke på jord! Skummelt og veldig gøy på same tid. Kom til gravide slitere da vel! :-)
mammasgull Skrevet 7. april 2010 #5 Skrevet 7. april 2010 Hei, og gratulerer såå mye Da er vi ganske likt i løypen, jeg er 5+5 i dag, og alt har gått smertefritt, ikke en eneste liten bloddråpe til nå. Dette blir knallgøy, har du fått noe termin?
lillehare Skrevet 7. april 2010 #6 Skrevet 7. april 2010 Hei bicon, tror jeg har skrevet litt med deg tidligere,serdu er gravid, det er jo strålende!!! gratulerer så mye!!! Fikk du det til på fersk, frys eller naturlig?? har ikke vært her på en stund, så jeg trenger en oppdatering...
mammasgull Skrevet 7. april 2010 #7 Skrevet 7. april 2010 Lillehare: JA, endelig klaffet det ) Er så strålende fornøyd. Etter et fersk og et frys, så klaffet det på andre fryseforsøk. To egg inn, så nå er det å vente i spenning å se hva det blir Hadde mista mye håp, og trodde vel egentlig ikke jeg skulle få oppleve dette her..., etter 9 år som prøvere, så blir det veldig uvirkelig. Hvor er du i løypa nå, er du i gang med nytt forsøk? Masse lykke til *heie-heie*
Mirakel <3 Skrevet 7. april 2010 #8 Skrevet 7. april 2010 Gratulerer så mye:) det gir håp til oss andre når det lykkes for noen
*Ønskerossbaby *Gravid* Skrevet 7. april 2010 #9 Skrevet 7. april 2010 Gratulerer så mye Lykke til videre
Isopora Gravid♥ Skrevet 7. april 2010 Forfatter #10 Skrevet 7. april 2010 Bicon>3Gravid<3 Takk for det! Ja, da ligger vi ganske likt. jeg har ikke fått noe termin, men fikk beskjed om å gå ut ifra 2 uker før innsett. så da har jeg regnet det ut til 10 des, dagen før min egen bursdag 5 uker i dag da. Dette blir så bra! Her har det vært litt blod, men legene har forsikret meg med at det har vært i forbindelse med tappingen. så da stoler jeg på det Det er vel det samme som ingen blødninger Krysser fingrene for at det holder seg sånn!
Isopora Gravid♥ Skrevet 7. april 2010 Forfatter #11 Skrevet 7. april 2010 Takk for alle gratulasjonene! Får vel bevege meg over på gravide slitere.
eka72 prøver igjen Skrevet 8. april 2010 #12 Skrevet 8. april 2010 Gratulerer så mye, lykke til og ta vare på deg selv. Det fortjener du:-)
Rose69 Skrevet 8. april 2010 #13 Skrevet 8. april 2010 Fantastiske nyheter!! Gratulerer så mye! Jammen velfortjent.Vi kommer i mål til slutt ;-)
lillehare Skrevet 10. april 2010 #14 Skrevet 10. april 2010 Hei Bicon Hadde fryseforsøk i feb, ble neg. Blitt satt opp på fersk forsøk i april syklus, ca 2 uker til. Vet ikke om jeg orker rett og slett... La ut et innlegg for å høre om noen har klart det på andre fersk forsøk, og du klarte det vet ikke om jeg tør å starte fordi jeg er så redd for nedturen. Tar så lang tid å innhente seg... Kos deg og håper å høre fra deg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå