3småtroll♥ Skrevet 6. april 2010 #1 Skrevet 6. april 2010 Har glemt båre lillesnupp og lilleknott sitt regntøy i vaskemaskinen og tror ikke jeg rekker å tørke det til i morgen..... Og de trenger det!! Noen som tror jeg kan ha det litt i tørketrommel på svak varme? .......hadde jeg bare hatt tørkeskap;)
Anonym bruker Skrevet 6. april 2010 #2 Skrevet 6. april 2010 Nei, det smelter. Legg det på badegulvet og skru opp varmen litt istedet
Anonym bruker Skrevet 6. april 2010 #3 Skrevet 6. april 2010 Sikker på at det ikke blir tørt om du henger det på badet til i morgen tidlig?
Anonym bruker Skrevet 6. april 2010 #4 Skrevet 6. april 2010 Har tørketrommelen din kaldluft? Vil tro at regntøyet tåler det. Er vel varmen det ikke tåler.
3småtroll♥ Skrevet 6. april 2010 Forfatter #5 Skrevet 6. april 2010 Var redd for det ja:) Da gjør jeg ikke det, he- he, kunne jo hende at det hadde gått;) Får heller pynte badet med regntøy over natten og krysse fingrene! Hvis ikke får de ha på seg for stort regntøy i morgen:)
3småtroll♥ Skrevet 6. april 2010 Forfatter #6 Skrevet 6. april 2010 Ja- kanskje det? Får se på trøketrommelen om det finnes! Vet ikke om det blir tørt over natten på badet- hengt det opp nå..... Men oppdaget jo da at det de hadde lagt i en pose av vått tøy var jakken til snupp og buksen til en annen...Får håpe at buksen hennes henger ren i barnehagen i morgen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå