monca*84*j12 Skrevet 6. april 2010 #1 Skrevet 6. april 2010 Flere som sliter med spenningen om dagen? UFF!! Vet virkelig ikke hva jeg skal gjøre for å få tiden til og gå....
Gjest Skrevet 6. april 2010 #2 Skrevet 6. april 2010 jada, heldigvis gjemte jeg testen jeg hadde igjen forige pp, hvis ikke hadde den blitt brent av i dag.. tiden går så alt for sakte, og må vente til torsdag! huff :-/ når har du ikm?
monca*84*j12 Skrevet 6. april 2010 Forfatter #3 Skrevet 6. april 2010 jeg har vel ikm rundt Søndag trur jeg..
missme Skrevet 6. april 2010 #4 Skrevet 6. april 2010 jeg tør nesten ikke håpe, hodet mitt er jo gravid hver eneste måned og like stor blir skuffelsen når mensen kommer som den skal, så velger å ikke tenke for mye på det, men har også ikm rundt søndag-mandag. Nekter å kjøpe test, hadde blitt tullerusk av å ha det liggende rundt meg hehe
monca*84*j12 Skrevet 6. april 2010 Forfatter #5 Skrevet 6. april 2010 Jeg har 6tester liggende!!! 5 billigtester... Hvorfor jeg er ekstra spent denne mnd er fordi at i løpet av de to årene jeg har prøvd å få barn- er det første gang jeg har fått positiv eggløsningstest! Jeg har noe og forholde meg til... Jeg har sikkert sagt det før- men det er så stort for meg...
MinStørsteDrømBlirSann? Skrevet 6. april 2010 #6 Skrevet 6. april 2010 Skjønner deg veldig godt! Jeg har ventet 2år og er i 1pp, ikm på fredag. Men det er jo nesten til å dø av denne ventingen.
Gjest Skrevet 6. april 2010 #7 Skrevet 6. april 2010 monca*84*ønsker herregud, det er LENGE å måtte vente da :-O
monca*84*j12 Skrevet 6. april 2010 Forfatter #8 Skrevet 6. april 2010 Ja, det er desverre veldig lenge!!!! Men sånn er det av og til. Ikke alltid planke kjøring og lage barn, gitt.. Men regner med og håper at det blir kort opphold på dere begge her inne på bli gravid=)
MinStørsteDrømBlirSann? Skrevet 6. april 2010 #9 Skrevet 6. april 2010 Vi får krysse fingrene alle tre å skrike ut om vi blir gravide. Og bare si ifra om det ikke ble denne pp!! ****Baby støv til oss****
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå